وان پلاس 3 سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
شرکت چینی وان پلاس به عرضه‌ی گوشی‌های با کیفیت و قیمت رقابتی و مناسب شهرت دارد. این کمپانی تا کنون دو پرچم‌دار راهی بازار کرده و بنابر گفته‌ی مدیر عامل این شرکت، نسل سوم از پرچم‌دار وان پلاس در طول سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کارل پی، مدیر عامل و بنیان‌گذار کمپانی وان پلاس به تازگی در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی را در مورد گوشی موبایل وان پلاس 3 داده است. بنابر گفته‌ی Carl Pei، نسل سوم از پرچم‌داران این شرکت در طول فصل دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. بنابراین می‌توان به زودی و در فاصله‌ی کمتر از یک سال از عرضه‌ی وان پلاس 2، شاهد عرضه‌ی گوشی موبایل One Plus 3 باشیم. کارل پی اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید این شرکت ارائه نداده است. پیش از این ویدیوی منتشر شده از وان پلاس 3  نمایی کلی از این گوشی را نشان می‌داد. بنیان‌گذار وان پلاس در بخشی از این مصاحبه اعلام کرده:

وان پلاس 3 نسبت به نسل‌های قبل از خود طراحی بسیار متفاوت‌تری دارد که با توجه به این عامل پیش‌بینی ما استقبال بالای دوست‌داران وان پلاس خواهد بود.

کارل پی در این مصاحبه حضور وان پلاس در بازار آمریکا را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال جاری دانسته و استفاده از شیوه‌های سنتی‌تر برای فروش بیشتر محصولات خود را یکی از استراتژی‌های بازاریابی این شرکت در سال ۲۰۱۶ برشمرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات