انتشار تصاویر جدید از شیائومی می 5 قبل از معرفی رسمی

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ۵، امروز ساعت ۱۱:۳۰ در مراسم رسمی شرکت شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد. ما‌ه‌های زیادی است که طرفداران این برند خوش‌نام چینی منتظر پرچمدار جدید این شرکت هستند. اطلاعات و تصاویر زیادی از این گوشی تا به امروز منتشر شده است و حال، ساعاتی قبل از معرفی رسمی، تازه‌ترین تصاویر شیائومی می ۵ لو رفتند.
تبلیغات

شیائومی می ۵ پرچمدار جدید برند پرطرفدار چینی، امروز در مراسم رسمی این شرکت راس ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد شد. پرچمداری که مدت زیادی است طرفداران دوآتشه‌ی شیائومی را منتظر گذاشته است. در چند ماه گذشته، تصویر، مشخصات و شایعات زیادی از گوشی می ۵ در فضای اینترنت منتشر شده است. حال چند ساعت مانده به معرفی رسمی، آخرین تصاویر از پنل جلویی و عقبی این گوشی منتشر شدند.

همان طور که در تصویر مشخص است، لبه‌های کناری این گوشی بسیار باریک طراحی شده است و در پنل جلویی، شاهد حسگر اثر انگشت نیز هستیم. در زیر گوشی، اسپیکرهای دوگانه در اطراف پورت USB C مشاهده می‌شوند. اما در پشت دستگاه علاوه بر دوربین و فلاش آن که در بالا و سمت چپ قرار گرفته‌اند، تنها لوگوی mi در پایین مشاهده می‌شود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در لبه‌ی دستگاه قرار گرفته‌اند و خبری از شیار کارت حافظه یا سیم‌کارت در این قسمت نیست. طراحی بسیار ظریف و زیبا در کنار انحنای پشت دستگاه، به طور قطع حس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

طبق اخبار تایید شده‌ی قبلی، صفحه‌نمایش شیائومی می ۵، با ابعاد ۵.۲ اینچ و کیفیت 1080P خواهد بود. هم‌چنین پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه پشتیبانی از NFC، درگاه مادون قرمز و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات پرچمدار ۲۰۱۶ شیائومی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات