تلاش سونی برای ارائه بروز رسانی مارشمالو ادامه دارد

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
با وجود اینکه ۵ ماهی از عمر مارشمالو به عنوان آخرین نسخه اندروید می‌گذرد، ولی هنوز تعداد دستگاه‌هایی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند، بسیار اندک هستند. در همین راستا، سونی در توییتر خود اخبار جدیدی از ارائه این بروزرسانی برای دستگاه‌های اکسپریا منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 معمولا ارائه بروز رسانی اختصاصی از نسخه‌های جدید اندروید کار زمان‌بری است که نیاز به وقت و کار بسیاری دارد و همین موضوع سبب شده تا اغلب شاهد دیرتر بروز شدن دستگاه‌های اندرویدی در برندهای مختلف باشیم. 

برخی شرکت‌ها همچون سامسونگ و ال‌جی تمامی تلاش خود را برای ارائه بروزرسانی به کار بستند ولی اکثر شرکت‌ها برای رفع باگ‌ها و سوار کردن رابط کاربری اختصاصی خود در این بروزرسانی نیازمند وقت و کار بیشتری هستند. 

سونی نیز که در این زمینه پیشرو بوده، چندی پیش اعلام کرد که این بروزرسانی در ابتدای ماه مارچ (اواسط اسفند) و برای پرچمداران جدیدتر همچون Xperia Z5و تبلت Xperia Z4 و +Xperia Z3 آغاز خواهد شد. اندکی بعد نیز نوبت به دستگاه‌های پرچمدار قدیمی‌تر و میان‌رده‌ها خواهد رسید. 

حالا سونی موبایل بار دیگر در توییتر خود از ارائه بروزرسانی در هفته‌های آینده خبر داد. این خبر، به معنای تایید زمانبندی گذشته است. هر چند این خبر با اعلام نشدن زمان دقیق ممکن است بروزرسانی را با اندکی تاخیر همراه کند ولی خیال همه را برای ارائه نهایی آن طی روزهای آینده راحت خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات