تماشا کنید: ویدئوی اختصاصی زومیت از غرفه سامسونگ در MWC 2016

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
ستاره‌های دیروز کنگره جهانی موبایل 2016 دو گوشی هوشمند پرچم‌دار از سامسونگ بودند که با ویژگی‌های جدید، لوازم جانبی بیشتر و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شدند. سامسونگ امسال هم دو نسخه پرچم‌دار عرضه کرد که یکی از آن‌ها نمایشگری دارای خمیدگی دارد و گلکسی اس 7 اج نام گرفته و دیگری نسخه‌ی عادی این پرچم‌دار، گلکسی اس 7 است.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای سامسونگ هر سال در همین حوالی گوشی هوشمند‌های پرچم‌دار خود در سری S را معرفی می‌کند. امسال و سال قبل سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را در نسخه‌ی عادی اس و نسخه‌ای با نمایشگر خمیده S Edge به بارسلون آورد. این دو دستگاه از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی برخوردارند، نرم‌افزار آن‌ها حالا بهبود پیدا کرده و نمایشگر آن نیز همیشه روشن است تا مهمترین اطلاعات همیشه جلوی چشمان کاربر قرار داشته باشد.

غرفه سامسونگ

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، پرچم‌داران سامسونگ از هدست واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کنند و به وسیله‌ی شارژر‌های بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌شوند.

غرفه سامسونگ

نمایندگان زومیت توانسته‌اند به غرفه‌ی سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل 2016 MWC بروند و ویدیویی از این غرفه تهیه کنند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را برای آشنایی با دستگاه‌ها و لوازم جانبی معرفی شده همراه با گلکسی اس 7 تماشا کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت 720p | دانلود ویدیو با کیفیت 360p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات