آلکاتل سه محصول جدید از سری پاپ در mwc 2016 معرفی کرد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
مطالعه 4 دقیقه
آلکاتل امروز از سه تلفن هوشمند میان‌رده با نام‌های پاپ ۴، پاپ ۴ پلاس و پاپ ۴ اس رونمایی کرد که هر سه محصول ظاهری مناسب و سخت‌افزار متوسطی دارند.
تبلیغات

 با وجود اینکه مدتی است کمپانی آلکاتل در زمینه تلفن‌های بالارده نیز فعالیت می‌کند و محصولاتی را نظیر Idol 4 و Idol 4S روانه بازار کرده، اما این شرکت همچنان روی تلفن‌های هوشمند میان‌رده تمرکز دارد و حالا شاهد معرفی سه محصول جدید از سوی این کمپانی هستیم که در سری پاپ (Pop) قرار می‌گیرند. این محصولات پاپ ۴، پاپ ۴ پلاس و پاپ ۴ اس نام دارند.

Alcatel Pop series

گفتنی است که پاپ ۴ و پاپ ۴ پلاس دارای مشخصات مشابهی هستند و تفاوت اصلی به‌اندازه بزرگ نمایشگر در پاپ ۴ پلاس مربوط می‌شود. اما در این بین پاپ ۴ اس تفاوت‌هایی نسبت به دو نسخه دیگر دارد. پاپ ۴ و پاپ ۴ پلاس از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کنند که هر هسته نیز فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز را ارایه می‌دهد، اما در مقابل پاپ ۴ اس از پردازنده سریع‌تر و هشت هسته‌ای بهره می‌برد. پاپ ۴ دارای ۱ گیگابایت حافظه رم است و رم پاپ ۴ پلاس ۱.۵ گیگابایت رم است. پاپ ۴ اس نیز از ۲ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

Alcatel Pop series

کوچک‌ترین محصول در بین این سه تلفن هوشمند Pop 4 است که از نمایشگر ۵ اینچی با وضوح اچ‌دی بهره می‌برد و در مقابل پاپ ۴ پلاس و پاپ ۴ اس دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی هستند که وضوح Pop 4 Plus اچ‌دی و وضوح Pop 4s فول اچ‌دی است.

Alcatel Pop series

آلکاتل ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای پاپ ۴ در نظر گرفته است و این حافظه برای پاپ ۴ پلاس و پاپ ۴ اس ۱۶ گیگابایت است. هر سه محصول از 4G پشتیبانی می‌کنند و اندروید ۶.۰ مارشمالو روی آن‌ها نصب شده است. ۴ اس دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است و در مقابل ۴ و ۴ پلاس از دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برند.

Alcatel Pop series

هر سه محصول مشخصاتی متوسط و البته مناسب دارند که می‌توانند برای بسیاری از افراد جالب باشند. طراحی این سه دستگاه عالی نیست اما قابل قبول است. با وجود اینکه بدنه آن‌ها از پلاستیک ساخته شده اما حس ارزان بودن را به‌کاربر القا نمی‌کند. بخش‌های فلزی پاپ ۴ اس نیز باعث می‌شود که این دستگاه هرچه بیشتر زیبا به‌نظر برسد. شاید بتوان بهترین رقیب برای سری پاپ کمپانی آلکاتل را ایسوس زنفون ۲ دانست که از ۴ گیگابایت حافظه رم و پردازنده‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. گفتنی است که در تست‌های انجام شده عملکرد این سه محصول سریع بود و تاخیری در انجام دستورات نداشتند.

Alcatel Pop series

آلکاتل فعلا قیمت هیچ کدام از این تلفن‌های هوشمند را اعلام نکرده، ولی انتظار می‌رود که قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو (۲۲۲ دلار) داشته باشند.

Alcatel Pop series
Alcatel Pop series
Alcatel Pop series
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات