انتشار تصویر اکسپریای جدید قبل از مراسم رسمی سونی در MWC 2016

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مراسم رسمی سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود و در این میان فاش کننده معروف، @evleaks تصاویری از گوشی جدید سونی اکسپریا که نام آن هنوز مشخص نیست، منتشر کرده است. روز قبل نیز وی تصویری از اکسپریا PP۱۰ را منتشر کرد که البته مشخص نیست امروز معرفی می‌شود یا خیر.
تبلیغات

مراسم رسمی سونی در MWC ۲۰۱۶ تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود و @evleaks باز هم قبل از مراسم رسمی، تصاویری از گوشی احتمالی سونی را منتشر کرده است. این گوشی که ممکن است در مراسم امروز سونی معرفی شود، می‌تواند متعلق به سری C اکسپریا باشد. روز گذشته نیز تصویری از یک گوشی سونی با نام اکسپریا PP۱۰ منتشر شد که البته مشخص نیست در مراسم امروز معرفی می‌شود یا خیر.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، لوگوی اکسپریا به همراه دوربین و یک فلاش ال‌ای‌دی در پشت دستگاه نمایان است. دکمه‌های دوربین و پاور نیز با طراحی استاندارد در لبه‌ها قرار دارند. حاشیه‌های بالایی و پایینی دستگاه زیاد است اما در کناره‌ها شاهد حاشیه بسیار باریک برای این محصول هستیم. داشتن دکمه پاور گواه این قضیه است که سونی در این گوشی بر خلاف اکسپریا زد ۵ از حسگر اثر انگشت استفاده نکرده است.

برای مطلع شدن از اخبار قطعی محصولات سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶، ساعت ۱۱ امروز با پوشش زنده زومیت از مراسم سونی همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات