اپل تولید آیفون 7 پلاس و آیفون 5se را به کمپانی تایوانی Wistron می‌سپارد

سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل چند سالی است تولید محصولات خود را به کمپانی تایوانی فاکسکان سپرده و همکاری نزدیکی با این تولیدکننده دارد. امروز شایعه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد اپل قصد دارد تولید آیفون 5se و آیفون ۷ پلاس را به یک کمپانی تایوانی دیگر به نام ویسترون بسپارد.
تبلیغات

اپل در سال جاری علاوه بر معرفی آیفون ۷ و ۷ پلاس قصد دارد از یک آیفون ۴ اینچی موسوم به iPhone 5se رونمایی کند. به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها برای کاهش خطرات و تلفات ناشی از فرایند تولید، قصد دارند علاوه بر فاکسکان با یک کمپانی تایوانی دیگر به نام ویسترون همکاری کنند. ویسترون بعد از فاکسکان، دومین تولیدکننده و تامین‌کننده برتر تایوان به شمار می‌رود که براساس شایعات جدید، وظیفه‌ی تولید آیفون ۵ اس‌ای و آیفون ۷ پلاس را بر عهده خواهد گرفت.

البته اتخاذ چنین تصمیمی از سوی اپل موضوع جدیدی نیست و پیشتر این کمپانی با سیاست کاهش ریسک و بالا بردن سرعت و کیفیت تولید، ساخت گوشی آیفون 6 اس را به دو کمپانی فاکسکان و پگاترون سپرده بود. حالا به نظر می‌رسد اپل از همکاری با شریک تجاری دیرینه‌ی خود یعنی پگاترون راضی بوده و قصد دارد علاوه بر فاکسکان، تولید نسخه‌ی ۴.۷ اینچی اپل ۷ را به این کمپانی بسپارد. تولید آیفون ۵ اس‌ای ۴ اینچی و ایفون ۷ پلاس ۵.۵ اینچی نیز علاوه بر فاکسکان برعهده‌ی کمپانی ویسترون است و گفته می‌شود پگاترون و ویسترون همکاری نزدیکی با فاکسکان خواهند داشت.

قرار است آیفون ۴ اینچی شباهت‌هایی با آیفون ۵ اس داشته باشد و انتظار می‌رود با توجه به علاقه‌ی کاربران نسبت به گوشی‌های ۴ اینچی اپل، این محصول نیز فروش خوبی را تجربه کند. البته طراحی و سخت‌افزار این گوشی نسبت به آیفون ۵ اس تفاوت‌هایی خواهد داشت.

گفته می‌شود آیفون ۵ اس‌ای روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه) در کنار آیپد ایر ۳ و مجموعه‌ای جدید از بندهای اپل‌واچ در مراسمی اختصاصی رونمایی خواهد شد و عرضه‌ی آنها از سه روز بعد شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات