میزو ام 5 نوت معرفی شد: تراشه هلیو پی 10 و ۴ گیگابایت رم

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
میزو ام 5 نوت که به تازگی معرفی شده است از تراشه هلیو پی ۱۰، رم ۴ گیگابایتی و صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد.
تبلیغات

میزو از گوشی جدید ام 5 نوت در چین رونمایی کرد. محصول جدید این کمپانی بدنه فلزی دارد و قرار است در رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه شود.

گوشی میان‌رده جدید میزو که توسط بلو چارم ساخته شده، قرار است در رنگ‌بندی‌های خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی وارد بازار شود. این تلفن هوشمند دارای شیشه 2.5D در جلو است تا به کاربران حس استفاده از یک محصول رده‌بالا بدهد.

از نظر طراحی، میزو ام 5 نوت نیز بسیار شبیه به دیگر محصولات بلو چارم است؛ بنابراین می‌توانید در بالا و پایین این گوشی نوارهای آنتن را مشاهده کنید. جالب است بدانید مهندسان کمپانی میزو سیگنال‌های آنتن را تقویت کرده‌اند تا کاربران بتوانند از مکالمات باکیفیت و شفاف‌تری برخوردار شوند.

میزو ام 5 نوت

در میزو ام 5 نوت از درگاه هیبرید استفاده شده است تا کاربران بتوانند از دو سیم‌کارت در گوشی خود استفاده کنند یا به‌جای سیم‌کارت دوم از کارت حافظه میکرو اس‌دی برای افزایش ظرفیت حافظه بهره ببرند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، میزو ام 5 نوت را می‌توان یک میان‌رده خواند. این تلفن هوشمند دارای نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ فول‌اچ‌دی با درخشش ۴۵۰ نیت و ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ است.

در زیر قاب میزو ام 5 نوت از تراشه هلیو پی ۱۰ با پردازنده ۸ هسته‌ای‌ استفاده شده است. این گوشی در ظرفیت‌های حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند ام 5 نوت را در یکی از ظرفیت‌های حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی خریداری نمایند.

در پشت میزو ام 5 نوت از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی استفاده شده است که از تکنولوژی PDAF استفاده می‌کند. این دوربین که از روزنه f/2.2 بهره می‌برد، می‌تواند در تنها ۰.۲ ثانیه فوکوس کند. در جلوی میزو ام 5 نوت از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده که دارای الگوریتم ArcSoft برای ثبت تصاویر باکیفیت‌تر است.

میزو ام 5 نوت
میزو ام 5 نوت

محصول جدید میزو دارای حسگر اسکنر اثرانگشت با دقت ۰.۲ ثانیه است و همچنین از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. در میزو ام 5 نوت از سیستم‌عامل جدید Flyme 6 استفاده شده است که گفته می‌شود قادر است عملکرد حافظه و پردازنده را ۲۰ درصد افزایش دهد.

میزو ام 5 نوت

تلفن هوشمند میزو ام 5 نوت قرار است ۱۸ آذر با قیمت پایه معادل ۱۳۰ دلار با مشخصات ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. مدل بعدی این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت معادل ۱۴۶ دلار عرضه خواهد شد. آخرین مدل که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، از برچسب قیمت ۲۱۸ دلاری برخوردار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات