تصویری از پنل جلوی اکسپریا ایکس زد مدل 2017 فاش شد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اکسپریا ایکس زد مدل 2017 جدیدترین تلفن هوشمند در دست ساخت سونی است که از نمایشگری با لبه‌های منحنی و میزان حافظه رم بالاتر از ۳ گیگابایت بهره خواهد برد.
تبلیغات

اینطور که به نظر می‌رسد گوشی هوشمند بعدی سونی، اکسپریا ایکس زد مدل 2017 نام دارد که به‌تازگی تصویری از پنل جلوی آن منتشر شده است. آنچه از تصاویر می‌توان برداشت کرد این است که محصول آینده سونی دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی خواهد بود که البته ممکن است بلندگوهای دوگانه نیز در بالا و پایین پنل جلو وجود داشته باشند.

انتظار می‌رود که اکسپریا ایکس زد دارای تراشه اسنپدراگون 835 باشد و همچنین از مشخصات‌ سخت‌افزاری بالایی نیز بهره ببرد. همچنین جالب است بدانید که اکسپریا ایکس زد اولین تلفن هوشمند سونی است که از میزان حافظه رم بالاتر از ۳ گیگابایت بهره خواهد برد.

سونی قصد دارد در ۱۵ دی کنفرانس خبری را در نمایشگاه CES 2017 برگزار کند که البته بعید به نظر می‌رسد در این رویداد از اکسپریا ایکس زد رونمایی شود.

پنل جلوی اکسپریا ایکس زد

تلفن هوشمند اکسپریا ایکس زد مانند دیگر محصولات بالارده سونی دارای مشخصاتی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوخاک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که تمام مدل‌های این تلفن هوشمند از حسگر اسکنر اثرانگشت بهره ببرند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات