آغاز یک کسب و کار موفق با ثبت شرکت

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای داشتن کسب و کاری معتبر و قابل گسترش بهتر است ثبت شرکت انجام شود تا بتوان از مزایای قانونی آن استفاده کرد.
تبلیغات

امروزه اکثر مردم سعی بر آن دارند که فعالیت‌های خود را در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، تولیدی و غیره تحت یک قالب سازماندهی شده انجام دهند، لذا تمایل بیشتری به تاسیس انواع شرکت‌های تجاری و غیر تجاری نشان می‌دهند تا از مزایای این شرکت‌ها استفاده کنند، اما در عمل با توجه به عدم آگاهی مردم از مباحث پیچیده حقوقی و موارد قانونی مربوطه و عدم استفاده از کارشناسان و متخصصان در رفع مشکلات حقوق و ثبتی بوجود آمده ،موجب سردرگمی موسسان و اعضای شرکت‌ها شده و خود نیز اغلب موارد با ضرر و زیان‌های غیر قابل جبرانی رو‌برو می‌شوند. لذا وقتی عده‌ای می‌خواهند فعالیت‌های خود را در قالب شرکت‌های تجاری انجام دهند باید:

  •  با انواع شرکت‌ها و مزایا و معایب آن‌ها آشنایی داشته باشند.
  • با اطلاع از وظایف و اختیارات و نحوه انتخاب مدیران شرکت و تشریفات خاص قانونی، جهت به ثبت رساندن شرکت‌های مزبور اقدام کنند؛ در غیر این صورت با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد.

با توجه به موارد فوق تصمیم بر آن شد تا با با بهره گیری از حقوقدانان متخصص و وکلای دادگستری مجرب، در جهت رفع مشکلات ثبتی و حقوقی که در عمل مردم با آن روبرو می‌شوند اقداماتی به عمل آید.

از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت‌های تجاری و اقتصادی ایجاب می‌کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مرتبط بعمل آورند.

ثبت شرکت فکر برتر، مفتخر است در ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات حقوقی، ثبت شرکت، ثبت نام و علائم تجاری، ثبت شرکت، ثبت طرح‌های صنعتی، ثبت اختراع، ثبت و اعمال تغییرات شرکت در خدمت شما عزیزان باشد تا از این رهگذر بتواند در راه تسریع و تسهیل کلیه‌ی نیازهای ثبتی و حقوقی افراد حقیقی و حقوقی گام‌هایی هر چند کوتاه بردارند.

کادر فنی و مهندسی فکربرتر، با بیش از سه دهه تجربه مدیریت در ارائه‌ی خدمات ثبتی و حقوقی ما را قادر ساخته تا در تمام مراکز استانی کشور و حتی خارج از مرزهای میهن عزیزمان در سریع‌ترین زمان به ارائه‌ی خدمات بپردازیم.

امید است نتیجه‌ی این تلاش‌ها زمینه‌ی رضایت شما عزیزان را فراهم آورده و به سربلندی ما بینجامد.

"افتخار خوشنامی در کیفیت خدمات"

برتر بیندیشید

بهره گیری از کارشناسان فوق متخصص + ارایه‌ی خدمات بهینه = ثبت شرکت فکر برتر

سامانه تخصصی ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری فکربرتر

https://companyregister.ir/

پست الکترونیکی

info@companyregister.ir

مرکز مشاوره و اطلاع رسانی

42143-021

سامانه‌ی پیامکی

100042143

آدرس:خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات