تصاویر رندر جدیدی از بلک بری مرکوری فاش شد

شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق تصاویر رندر منتشرشده از گوشی بلک‌بری مرکوری، قرار است این تلفن هوشمند دارای نمایشگری با صفحه کوچک و صفحه‌کلید QWERTY باشد.
تبلیغات

تلفن‌های هوشمند بلک‌بری در گذشته توانسته بودند نظرات زیادی را به خود جلب کنند و طرفداران بسیاری داشته باشند؛ اما در حال حاضر با ظهور سازندگان جدید در عرصه گوشی‌های هوشمند، تعداد طرفداران این برند کاهش یافته است. به‌تازگی بلک‌بری اعلام کرده است که قصد دارد بخش تلفن هوشمند خود را به تی‌سی‌ال  واگذار کند. تی‌سی‌ال، نام یک کمپانی است که در حال حاضر برند آلکاتل را در اختیار دارد.

در هر صورت قبل از اینکه خبر فروش بخش تلفن هوشمند بلک‌بری به تی‌سی‌ال تأیید شود، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این کمپانی در حال ساخت یک پرچم‌دار جدید است که با نام DTEK 70 معرفی خواهد شد.

این گوشی هوشمند که با لقب مرکوری شناخته می‌شود، احتمالا آخرین تلفن هوشمندی خواهد بود که توسط بلک‌بری عرضه می‌شود و همچنین مجهز به یک صفحه‌کلید QWERTY خواهد بود.

بلک بری مرکوری

حال تصاویر رندری از تلفن هوشمند بلک‌بری مرکوری منتشر شده است که به لطف آن‌ها می‌توان نگاهی به محصول در دست ساخت کمپانی بلک‌بری انداخت. طبق تصاویر رندر، این گوشی هوشمند قرار است از صفحه ۴.۵ اینچی بهره ببرد. البته این اقدام به دلیل وجود صفحه‌کلید QWERTY است. بلک‌بری برای اینکه پرچم‌دار جدیدش از طراحی زیبایی برخوردار باشد در این تلفن هوشمند از نمایشگری با صفحه منحنی استفاده کرده است.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم بلک‌بری مرکوری قرار است مجهز به تراشه اسنپدراگون 821 باشد و همچنین از یک باتری با ظرفیت بالا بهره ببرد. همچنین گفته شده است که این باتری می‌تواند تا ۲ روز عمر مفید داشته باشد. هنوز زمان رونمایی و قیمت این تلفن هوشمند مشخص نیست.

بلک بری مرکوری
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات