نظرسنجی: بهترین گوشی هوشمند سال 2016 از دید شما کدام است؟

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
حال که سال 2016 آخرین لحظات عمر خود را سپری می‌کند، زمان مناسبی است تا گوشی هوشمند موردعلاقه و بهترین گوشی 2016 از دید خود را با سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.
تبلیغات

سال ۲۰۱۶، نفس‌های آخر خود را می‌کشد. سالی که فراز و نشیب زیادی با خود به همراه داشت و البته به اعتقاد بسیاری به غیر از چند نقطه‌ی روشن، روند ثابت و راکدی در صنعت گوشی‌های هوشمند تجربه کرد. آیفون ۷ نسبت به نسل قبل تغییر چندانی نداشت و گلکسی نوت ۷ نیز با مشکلات باتری دست‌وپنجه نرم کرد و دست آخر  سامسونگ مجبور به متوقف کردن تولید آن شد.

البته سونی، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و شرکت‌های دیگر نیز گوشی‌های قابل تقدیر و بسیار خوبی را معرفی کردند و البته توانستند تحسین منتقدان را برانگیزند؛ اما طبق روال سال‌های گذشته، بازار در دست شرکت‌هایی مانند هواوی، سامسونگ و اپل بود که به‌نوعی توانسته‌اند جایگاه خود را در صدر لیست برندهایی با بیشترین درآمد محکم و محکم‌تر کنند. البته در سال گذشته شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس، شیائومی و زد‌تی‌ای نشان دادند دست کمی از رقبای پرآوازه‌ی خود ندارند و با قیمت کم برای محصولات باکیفیت، می‌توانند توجه هر کاربری را به خود جلب کنند.

طی هفته‌ی گذشته تیم تحریریه‌ی زومیت نظر خود را در رابطه با بهترین گوشی هوشمند سال بیان کرد و حال نوبت شما است تا نظر خود را در مورد بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶ اعلام کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات