٪۱۰ تخفیف خرید بلیط هواپیما در شب یلدا

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شب یلدا با تخفیف‌های استثنایی سفرستان در خرید بلیط هواپیما، ارزان تر سفر کنید.
تبلیغات

یلدا یکی از زیباترین و کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است، تمام افراد خانواده گرد هم می‌آیند تا در بلندترین شب سال خاطراتی به شیرینی تمامی خوراکی‌های یلدایی بسازند تا بخندند و با هم بودن را زندگی و به خود یادآوری کنند.

به پاس این جشن بزرگ و همین با هم بودن، سفرستان برای شما پیشنهاد ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید سه شنبه برابر با ۳۰ آذر به وب سایت سفرستان مراجعه کنید و در بین ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر به هر شهری که در ایران دوست دارید با تخفیفی شگفت‌انگیز بلیط هواپیما خود را بخرید(می توانید برای هفته آینده و ژانویه هم بلیط تهیه کنید) فصل تازه‌ای در راه است و شاید بهترین هدیه‌ای که می‌توانید شب هنگام اعضای خانواده‌ی خود را با آنها خوشحال کنید یک سفر خانوادگی باشد.

سفرستان

با این هدیه‌ی یلدایی می‌توانید به هر مقصدی در سرزمین زیبای‌مان که دوست دارید، سفر کنید، از شهرهای کوهستانی و پر برف تا جزایر گرم جنوب؛ در بلندترین شب سال که همه‌ی اعضای خانواده دور هم هستند بهترین فرصت برای برنامه‌ ریزی یک سفر خانوادگی است تا شیرینی شب یلدا برایتان تمامی نداشته باشد.

اگر مدت زیادی است که به سفر نرفته‌اید و یا مقصدی است که هنوز آن را ندیده‌اید این فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به وب سایت و خرید بلیط هواپیما، هدیه‌ی یلدایی خود را بگیرید.

سهولت و آرامش در خرید ایمن را دوستانتان در این مدت با ما تجربه کرده اند، شما هم از همین امروز سفرستانی شوید.

ما اولین و تنها سایتی هستیم که نسخه موبایل خرید بلیط هواپیما را برای راحتی کاربران مجموعه سفرستان راه اندازی کرده‌ایم.

سفرستان

چرا از سفرستان بلیط هواپیما تهیه کنم

ما در سفرستان ارزان ترین و مناسب ترن قیمت بلیط هواپیما را به مسافرین و هموطنان ارائه می کنیم. با پرسش از مشتریان قدیمی ما و حتی جستجو در گوگل و شبکه‌های اجتماعی شما نیز احتمالا همسفر جدید ما خواهید شد تا تجربه خوبی از خرید بلیط چارتر ارزان و یا بلیط های دیگر را داشته باشید.

سفرستان

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات