شیائومی از اسکوتر برقی میجیا رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکوتر برقی میجیا ساخت شیائومی دارای برد ۳۰ کیلومتر و قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهدبود.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی از یک اسکوتر برقی به نام میجیا رونمایی کرده است. این محصول نسبت به QiCycle که پیش‌تر توسط شیائومی معرفی شده است، ارزان‌تر و جابه‌جایی آن بسیار آسان‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود اسکوتر برقی میجیا روز ۲۵ آذر به قیمت ۲۰۰۰ یوآن چین (معادل ۲۹۰ دلار آمریکا) روانه بازار شود.

محصول جدید شیائومی در دو رنگ‌بندی سفید و سیاه عرضه خواهد شد. این اسکوتر می‌تواند با حمل فردی به وزن ۷۵ کیلوگرم، برد ۳۰ کیلومتری داشته باشد. در میجیا از باتری ۲۸۰ وات‌ساعت و موتور ۵۰۰ وات استفاده شده است که می‌تواند این اسکوتر را به سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت برساند.

اسکوتر میجیا شیائومی

شیائومی در اسکوتر میجیا از سیستم ترمز احیاکننده (KERS) استفاده کرده است اما دیسک ترمز معمولی نیز در آن وجود دارد. بنابراین می‌توان در ۴ متر به توقف کامل رسید. همان‌طور که گفتیم این اسکوتر در دو رنگ‌بندی عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند در عرض ۳ ثانیه آن را تا کنند و با توجه وزن ۱۲.۵ کیلوگرمی آن، به‌راحتی جابه‌جا کنند.

اسکوتر میجیا شیائومی

از قابلیت‌های اسکوتر میجیا می‌توان به داشتن یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند اشاره کرد که در مورد سرعت فعلی، میزان شارژ و مسافتی که می‌توان طی کرد، اطلاعاتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان نظارت بر باتری را به شما می‌دهد و در صورتی که مشکلی به وجود آید، به شما هشدار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات