تصاویر تبلیغاتی و مشخصات موتو M فاش شد

شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تصاویر و مشخصات گوشی جدید موتورولا با نام موتو M فاش شده که حکایت از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی و پشتیبانی از تراشه‌ی هلیو P15 مدیاتک دارد.
تبلیغات

 موتورولا امسال از چند گوشی جالب و جذاب رونمایی کرد. دو گوشی موتو زد و موتو زد فورس قوی‌ترین گوشی‌های هوشمندی هستند که این کمپانی تاکنون عرضه کرده است. گوشی موتو زد پلی نیز اگرچه به دسته‌ی میان‌رده‌ها تعلق دارد، اما به نوبه‌ی خود دستگاه توانمندی است. حال چند هفته است که دائما اخبار و شایعاتی در مورد مشخصات گوشی هوشمند جدید این کمپانی به نام موتو M منتشر می‌شود. اگر اطلاعات منتشر شده صحیح باشند، موتورولا این گوشی هوشمند را در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ماه رونمایی خواهد کرد، و احتمالا گوشی لنوو P2 نیز به همراه موتو ام در این مراسم رونمایی خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، موتورولا مدتی است که توسط لنوو خریداری شده است. بنابراین خیلی تعجب برانگیز نخواهد بود اگر ببینیم که دو گوشی هوشمند موتورولا و لنوو با هم در یک مراسم رونمایی شوند.

تاکنون اطلاعات اندکی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. چند روز پیش برخی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول فاش شد. حال مجموعه اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند فاش شده است که دید بسیار بهتری از این محصول به ما می‌دهد. اگر به عکس‌های زیر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که با تعدادی تصویر تبلیغاتی روبرو هستیم که برای گوشی هوشمند جدید این کمپانی تدارک دیده شده‌اند. در این تصاویر اندکی به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند نیز اشاره شده است.

موتو ام
موتو ام
موتو ام
موتو ام
موتو ام
موتو ام

اگرچه موتو ام قرار نیست یک گوشی هوشمند پر زرق و برق و پرچمدار باشد، اما به هر حال ظاهر و مشخصات خوبی دارد. این گوشی هوشمند از دکمه‌های ناوبری خازنی روی صفحه‌نمایش خود بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت آن روی قسمت پشتی و زیر دوربین قرار دارد. این محصول از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. موتو ام به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز است که لایه‌ای آب گریز با فناوری نانو به نام P2i روی آن کشیده شده است. این گوشی هوشمند از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای هلیو P15 مدیاتک بهره می‌برد که دارای فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. موتو ام دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این دستگاه به صورت پیش‌فرض دارای اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود و البته باید انتظار برخی از اپلیکیشن‌های موتورولا را نیز به صورت از پیش نصب شده روی آن داشته باشید. موتورولا از یک باتری ۳۰۵۰ میلی آمپرساعتی برای این گوشی استفاده کرده است تا نگران اتمام شارژ آن در میانه‌ی روز نباشید.همان طور که انتظار می‌رفت، به نظر می‌رسد موتو ام دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود، و هر دو کلید فیزیکی آن روی لبه‌ی سمت راست تعبیه خواهند شد. انتظار می‌رود قیمت این گوشی هوشمند در چین ۱۹۹۹ یوان (۲۹۰ دلار) باشد. هنوز نمی‌دانیم که آیا کمپانی سازنده قصد دارد موتو ام را در بازارهای کشورهای دیگر نیز عرضه کند یا خیر.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا قیمت و مشخصات آن را متناسب با هم می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات