KGI: آیفون 8 با شارژ بی سیم در سه نسخه رکورد فروش آیفون 6 را خواهد شکست

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کی‌جی‌آی با انتشار گزارشی جدید اعلام کرده است که آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل در سه نسخه راهی بازار شده و رکورد فروش آیفون ۶ را که سال ۲۰۱۴ راهی بازار شد، خواهند شکست.
تبلیغات

بر اساس گزارش جدید KGI، اپل در نظر دارد نسل بعدی آیفون را به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آن با دگرگونی زیاد راهی بازار کند. همچنین باید به برنامه‌های اپل برای رکوردشکنی دوباره از نظر فروش اشاره کرد. کی‌جی‌آی اعلام کرده است اپل در پی رکوردشکنی فروش آیفون ۶ است که در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شد. برآوردهای کی‌جی‌آی حکایت از فروش ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه آیفون‌ ۲۰۱۷ اپل در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی دارد.

استفاده از نمایشگر OLED به‌احتمال زیاد مشتریان محصولات رده‌بالای اپل را تشویق خواهد کرد تا گوشی هوشمند خود را به‌روز کنند. همچنین باید به نسخه‌ی ۴.۷ اینچی آیفون ۷ نیز اشاره کرد که با بهره‌گیری از بدنه‌ی شیشه‌ای و امکان شارژ بی‌سیم، خود را به‌عنوان یک محصول جذاب برای مشتریان محصولات رده پایین معرفی خواهد کرد.

 بنا بر پیش‌بینی‌های کی‌جی‌آی، اپل آیفون‌های خود را در سه نسخه راهی بازار خواهد کرد. یک نسخه با تغییرات کامل و نام آیفون ۸ راهی بازار می‌شود، در حالی که نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی با تغییراتی محدود به‌عنوان نسخه‌ی به‌روز شده‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس راهی بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ سه نسخه از شارژ بی‌سیم بهره خواهند برد که از این‌رو به محصولاتی جذاب برای مشتریان تبدیل خواهند شد. هرچند بروزرسانی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از نظر ظاهری شبیه به این گوشی‌های هوشمند خواهد بود، اما بدنه‌ی آلومینیومی با قاب شیشه‌ای جایگزین خواهد شدو باید این تغییر ظاهری را با بهبود دوربین و افزایش قدرت پردازنده اصلی و پردازنده‌ی گرافیکی همراه دانست.

آیفون ۸ با بهره‌گیری از نمایشگر OLED دارای لبه‌های خمیده خواهد بود. بسیاری از منابع حکایت از این دارند که آیفون ۸ بدون حاشیه است و کلید Home نیز در نمایشگر ادغام خواهد شد.

بر اساس اطلاعات برگرفته از چرخه‌ی تولید محصولات اپل، تولیدکنندگان کامپوننت‌های مورد نیاز اپل برای آماده‌سازی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه در سال آینده‌ی میلادی آماده می‌شوند. اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی، ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دستگاه آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس آماده و راهی بازار کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات