تصاویر جدیدی از موتورولا ایکس فورس فاش شد

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت خواندید که موتورولا در حال آماده‌سازی گوشی هوشمندی با نام موتورولا Bounce برای اواخر سال میلادی جاری است. حالا تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند فاش شده که نشان می‌دهد موتورولا این گوشی را با نام موتو ایکس فورس به بازار عرضه خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا در کنار عرضه موتو ایکس استایل، موتو ایکس پلی و موتو جی در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند دیگری برای عرضه در اواخر سال ۲۰۱۵ است. این گوشی هوشمند که پیش از این با نام موتورولا Bounce شناخته می‌شد حالا مشخص شده که با نام موتو ایکس فورس در ماه دسامبر (دی ماه) به بازار عرضه خواهد شد. 

هرچند هنوز شرکت موتورولا بطور رسمی وجود گوشی هوشند موتورولا ایکس فورس را تایید نکرده ولی حالا تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده که دید بهتری به ما از طراحی ظاهری آن می دهد و این گوشی را در رنگ‌های سفید، آبی و قرمز به تصویر می‌کشد.

Motorola Moto X Force 3

درست مثل موتو ایکس استایل، موتو ایکس فورس نیز دارای دوربین جلو با فلاش LED‌ است. نکته جالب این است که برخلاف موتو ایکس استایل در موتو ایکس فورس شاهد ۲ اسپیکر در زیر نمایشگر هستیم. شاید در بین این دو اسپیکر یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده باشد ولی هنوز در رابطه با آن مطمئن نیستیم.

Motorola Moto X Force

طبق گفته‌ها موتو ایکس فورس به نمایشگر ۵.۴ اینچی QHD  ضدخش، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ با ۳ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲  یا ۶۴ گیگابایتی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی در پشت به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز است. موتورولا برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی را انتخاب کرده است.

Motorola Moto X Force 2

نظر شما در مورد موتو ایکس فورس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات