تماشا کنید: تست خم کردن آیفون 6 اس پلاس نشان از استحکام بالای آلومینیوم سری ۷۰۰۰ دارد

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ترس از BendGate، اپل را بر آن داشت تا با استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در آیفون‌های جدید، محصول خود را مستحکم‌تر از پیش کند. حال با آغاز عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند به بازار، ویدیویی از کشور استرالیا منتشر شده که نشان می‌دهد با وجود فشار مضاعف، آیفون ۶ اس خم نمی‌شود.
تبلیغات

پس از آغاز عرضه‌ی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به بازار، تیمی از استرالیا با نام FoneFox ویدیویی را منتشر کرده که در آن استحکام آیفون‌های جدید را مورد آزمایش قرار داده است. همانطور که اشاره کردیم، اپل در آیفون نسل جدید از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ استفاده کرده است. در این ویدیو می‌بینیم که خم کردن آیفون ۶ اس پلاس کار چندان راحتی نیست و تهیه‌کنندگان این ویدیو در نهایت می‌توانند بصورت دو نفری به هدف خود برسند.

سال گذشته پس از آنکه آیفون ۶ روانه‌ی بازار شد، شماری از خریداران این گوشی‌هوشمند خبر از خم شدن آیفون در جیب خود طی استفاده از این محصول دادند. پس از آنکه چندین کانال فعال در حوزه‌ی فناوری در یوتیوب با انتشار ویدیو‌هایی سهولت خم شدن آیفون را در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند رقیب به نمایش گذاشتند. این موضوع با عنوان BendGate معروف شد.

لینک دانلود

اپل چندی پیش پس از معرفی آیفون شماری از خبرنگاران و اصحاب رسانه را برای نمایش مقاومت بالای آیفون ۶ اس پلاس دعوت به دیدن فرآیند تست مقاومت آیفون‌های جدیدش کرد که این موضوع را می‌توان تلویحا تاییدی بر ضعف آیفون‌های پیشین از نظر استحکام بدنه خواند. اپل با این اقدام به نوعی درصدد نمایش استحکام بدنه‌ی آیفون جدید و جلوگیری از نگرانی‌ها در مورد مشکل مشابهی نظیر بندگیت بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات