تصاویر جدیدی از لومیا 550 فاش شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
شایعاتی زیادی در مورد دو گوشی لومیا 950 و لومیا 950XL در ماه‌های اخیر به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در کنار این دو گوشی، چند گوشی مبتنی بر ویندوز موبایل ۱۰ دیگر نیز عرضه کند. احتمالا لومیا 550 نیز یکی از آنها است.
تبلیغات

طبق گزارش‌های پیشین احتمالا لومیا 550 یک گوشی پایین‌رده خواهد بود. "WM Power User" به تازگی ۴ تصویر تبلیغاتی از این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی را منتشر کرده است. ظاهر گوشی تفاوت زیادی با گوشی‌های ارزان قیمت قدیمی لومیا (از جمله لومیا 540 که اوایل سال جاری معرفی شد) ندارد.به نظر می‌رسد لومیا 550 از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن HD و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز از نوع اسنپدراگون ۲۱۰ بهره می‌برد. دوربین پشتی گوشی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۱.۲ مگاپیکسلی خواهد بود. حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از شبکه‌های LTE و حافظه‌ی رم یک گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری لومیا 550 خواهد بود. در کنار نسخه تک سیم‌کارت، احتمالا نسخه دو سیم‌کارت این گوشی نیز تولید خواهد شد.

به احتمال فراوان مایکروسافت از این گوشی در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد. ردموندی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای یک رویداد مهم و مرتبط با ویندوز ۱۰ در ششم اکتبر(۱۴ مهر) هستند. ممکن است در این رویداد فقط گوشی‌های لومیا 950 و لومیا 950XL معرفی شوند و معرفی لومیا 550 در زمان دیگری انجام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات