ایسوس کامپیوتر جیبی به نام ویو استیک، مجهز به ویندوز ۱۰ و قیمت ۱۲۹ دلار را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
در نمایشگاه IFA 2015 ایسوس از کامپیوتر جیبی با دانگل HDMI پرده برداشته است. می‌توانید این کامپیوتر ۷۰ گرمی را همه جا به همراه داشته باشید و همواره از مزایای آن بهره ببرید. برای اطلاع از جزئیات این دستگاه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویوُ استیک ایسوس را می‌توانید از طریق پورت HDMI به هر تلویزیون و یا مانیتوری متصل کنید و بلافاصله از مزایای یک کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ بهره ببرید. این دستگاه برای رقابت با کامپیوت استیک شرکت اینتل عرضه شده است. این کامپیوتر جیبی با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه خواهد شد و از ۲ گیگابایت رَم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و هم‌چنین دارای دو پورت USB به همراه جک هدفون است. با استفاده از پورت‌های US‌B می‌توانید ماوس و کیبورد خود را به این استیک متصل کنید. جای بسی تحسین دارد که ایسوس توانسته با مهندسی پیشرفته خود تمامی این سخت‌افزار‌ها را در سایز یک فلش مموری عرضه کند. وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در این کامپیوترنیز بر عهده‌ی پردازنده چری تِیل اینتل به همراه واحد گرافیکی این شرکت است.

ابعاد ویوُ استیک ۱۳۸ در ۳۴ در ۱۵ میلی‌متر است و وزنی معادل ۷۰ گرم دارد. این استیک هم‌چنین به بلوتوث ۴ و وایرلس 802.11n مجهز شده است. متاسفانه ایسوس تاریخ عرضه‌ی این دستگاه را اعلام نکرده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات