زوم‌اپ: اضافه کردن متون مختلف به عکس ها در ویندوزفون با اپلیکیشن Textifier

جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Textifier اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که در زمینه‌ی ویرایش عکس و همچنین اضافه کردن متون دلخواه به تصاویر فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Textifier وظیفه‌ی ویرایش عکس‌های شما را بر عهده خواهد داشت. این اپلیکیشن ده‌ها افکت و فیلتر مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن به عکس‌های خود، جلوه‌ی تازه ببخشید. اما Textifier به همین افکت‌ها خلاصه نشده است و درواقع تمرکز اصلی آن، در زمینه‌ی اضافه کردن متن به عکس‌ها است. احتمالا در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی بارها با عکس‌هایی مواجه شده‌اید که روی آن نوشته‌ای درج شده است. اگر شما نیز علاقه مند به تولید چنین عکس هایی، بدون نیاز به کامپیوتر دارید، Textifier می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

txt1

عملکرد Textifier به این صورت است که بعد از فراخوانی عکس مورد نظر در این اپلیکیشن، ابزارهای مختلفی همچون اضافه کردن متن، تغییر فونت و رنگ و... در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما باید ابتدا متن خود را نوشته و موقعیت مکانی آن را روی عکس تنظیم کنید. سپس از میان ده‌ها فونت موجود، قلم مورد نظرتان را انتخاب کنید. Textifier از نوشته‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کند اما فونت‌های موجود در برنامه، تنها برای زبان انگلیسی در نظر گرفته شده‌اند و اگر قصد نوشتن جمله‌ای فارسی را روی عکس‌ها دارید، باید به همان فونت پیش فرض گوشی بسنده کنید. Textifier به صورت پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شده است به طوری که استفاده از تمامی افکت‌ها و همچنین عدم مشاهده‌ی تبلیغات، نیازمند پرداخت مبلغی جداگانه خواهد بود. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات