HTC Desire 820G+ معرفی شد: دوسیم‌کارت با صفحه‌نمایش بزرگ و قابلیت اجرای فرآیندهای چندوظیفه‌ای

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت اچ‌تی‌سی، امروز مدل دو سیم‌کارت HTC Desire 820 را معرفی کرد. این گوشی به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای  با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتزی مجهز شده و امکان استفاده از دو سیم‌کارت و قابلیت اجرای فرآیندهای چندوظیفه‌ای را به صورت همزمان در خود جا داده است. ارائه‌ی محتوای آنلاین در صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، به همراه طیف گسترده‌ی رنگ، تجربه‌ای کم‌نظیر در بین گوشی‌های موجود را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

نسخه‌ی دو سیم کارت HTC Desire 820 امروز توسط کمپانی اچ تی سی رسما معرفی شد. نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا، درباره این گوشی می‌گوید:

«مدل جدید اچ‌تی‌سی، بهترین قابلیت‌های HTC Desire 820 را به همراه ویژگی دوسیم‌کارت بودن به همراه داشته و نیازهای شخصی و حرفه‌ای کاربران را بسته به سبک زندگی تامین می‌کند و در اصل گوشی‌ای است که می‌تواند توسط صاحب حساب‌های کاربری مختلف استفاده شود. HTC Desire 820G+ به عنوان یک گوشی قدرتمند و با طراحی متمایز، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را به همراه تجربه‌ی سرگرمی کمی‌نظیر به ارمغان آورده و گزینه‌ای مقرون به صرفه و خواستنی برای اکثر کاربران است».

دوربینی بی‌نظیر برای ثبت عکس‌ها و سلفی‌هایی با کیفیت

HTC Desire 820G+ دو سیم‌کارت دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیتی بالا دارد و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن در نور روز و شب تصاویر با کیفیتی باورنکردنی و با جزئیات کامل عرضه می‌کند. اگر در حرفه‌ی عکاسی تخصص زیادی ندارید، شاتر را برای چند ثانیه نگه دارید تا سیستم عکسبرداری پیوسته شروع به کار کند و بتوانید عکس دلخواه‌تان را بعداً انتخاب کنید.

در محتوا غرق شوید

نسخه‌ی دو سیم‌کارت HTC Desire 820G+ با پردازنده هشت هسته‌ای  با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتزی گزینه‌ای مطلوب برای شیفتگان سرگرمی است که موسیقی و ویدئوی آنلاین را به بهترین شیوه به نمایش می‌گذارد. اگر علاقه‌مند به بازی، دیدن تلویزیون، ویدئو یا عکس هستید با فناوری Zoe™ Highlights در صدای غنی و تصویر واضح غرق خواهید شد. سیستم صوتی دستگاه مجهز به فناوری HTC Boom Sound بوده و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی آن تصاویر بزرگتری را با کیفیتی بالا در اختیارتان می‌گذارد.

سبک طراحی متمایز و جذاب

کیفیت گوشی منحصر به عملکرد آن نیست و عنصر طراحی برای اچ‌تی‌سی اهمیت زیاد دارد. طراحی جذابدر گوشی جدید از سری HTC Desire از تکنولوژی طراحی دورنگ بدنه بهره برده است که باعث بوجود آمدن بدنه‌ی یکدست با دوطیف رنگی می‌شود؛ این امر نه تنها از نظر سلیقه‌ی شخصی و زیبایی بلکه از نظر کیفیت، قدرت و تحمل گوشی اهمیت می‌یابد. طراحی دورنگ دستگاه با طیف رنگ اطراف دوربین، دکمه‌ها و فلش، تصویری درخشان عرضه می‌کند که نظیر آن را در دنیای تلفن‌های همراه کمتر تجربه کرده‌اید.

دستگاه تلفن HTC Desire 820 G+ با بدنه‌ی پلی کربنیک که با رنگ های متنوعی عرضه می‌شود و از طراحی بدنه یکدست منحصر به HTC بهره می‌برد، نه تنها زیبا و امروزی طراحی شده، بلکه با همان کیفیت ساخت عالی که از HTC می شناسیم ارائه می‌شود.

عرضه عمومی

گوشی HTC Desire 820G+ با رنگ‌های سفید مرمری، سفید یخچالی و خاکستری تیره، به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات