بازطراحی وبسایت اپل و حذف بخش فروشگاه مجازی

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
اگر به‌تازگی از وب‌سایت اپل بازدید کرده باشید، متوجه تغییر جدیدی خواهید شد. تغییری که بازهم به سمت یکپارچگی بیشتر پیش می‌رود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

وب‌سایت اپل بازطراحی شده و تغییر نسبتا بزرگی کرده است. در نگاه اول ممکن است هیچ این تغییر چندان بزرگ به نظر نرسد اما با نگاهی عمیق‌تر متوجه نبود تب آشنایی به نام Store خواهید شد.

اپل تصمیم به رها کردن کامل فروشگاه آنلاین مجزا برای محصول‌های خود گرفته است. صفحه‌ی “store.apple.com” دیگر وجود خارجی نداشته و در صورت بارگذاری آن، مستقیما به صفحه‌ی اصلی وب‌سایت اپل منتقل خواهید شد. به جای این فروشگاه، دکمه‌ی خریدی در صفحه‌ی مربوط به هریک از محصول‌های ویژه‌ی اپل گنجانده شده است که با کلیک روی آن، به جای انتقال کاربر به فروشگاه، محصول منتخب به سبد خرید یکپارچه‌ای منتقل می‌شود.

اگر از تصمیم کوپرتینویی‌ها مبنی بر ادغام فروشگاه مجازی با وب‌سایت پس از این همه سال متعجب بوده و به دنبال دلیل قانع‌کننده‌ای می‌گردید، یکی از سخنگویان اپل دلیل ادغام را این گونه به وب‌سایت تِک‌کرانچ توضیح داده است:

ما به دلیل داشتن یک مقصد ساده برای دریافت اطلاعات مفید درمورد محصولات و خرید آن‌ها، بدون گشت وگذار و سردرگمی در دو وب‌سایت مختلف، این ادغام را انجام داده‌ایم.

وب‌سایت بازطراحی شده‌ی اپل، هم‌اکنون در دسترس همه‌ی کاربر‌های این کره‌ی خاکی است. شرکت اپل همیشه به‌طور هوشمندانه‌ای بدون بردن وب‌سایت به حالت تعمیر و نگه‌داری، اقدام به تعمیر و بازطراحی وب‌سایت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات