گلکسی نوت 5 دو سیم کارته از میکرو SD ‌پشتیبانی می‌کند

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
آخرین تصاویر منتشر شده منتسب به گلکسی نوت 5 نشان از این دارد که آخرین نسل از قبلت سامسونگ از اسلات میکرو SD‌ پشتیبانی نمی‌کند، حال آنکه براساس اخبار منتشر شده که برگرفته از تایوان است، نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی این گوشی هوشمند از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

هنوز اطلاعات روشنی در مورد پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از اسلات میکرو SD توسط گلکسی نوت 5 سامسونگ در دست نیست. بعضی تصاویر و شایعات گویای این موضوع هستند که گلکسی نوت 5 از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کند؛ حال آنکه اخبار منتشر شده در تایوان حکایت از این دارند که نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی نوت 5 از اسلات میکرو SD پشتیبانی خواهد کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد سامسونگ برای پشتیبانی از میکرو SD از روشی استفاده خواهد کرد که این روزها بین تولیدکنندگان از محبوبیت رو به افزایشی برخوردار است. در روش جدید تولیدکنندگان از یک درگاه به عنوان محل قرارگیری سیم کارت دوم یا کارت حافظه استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش کاربرانی که از یک سیم کارت استفاده می‌کنند قادر خواهند بود تا به جای قراردادن سیم کارت دوم از میکرو SD‌ استفاده کنند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که احتمالا نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گلکسی نوت 5 در بازار‌های خاصی ارائه خواهد شد و از این‌رو تمام خریداران شانس استفاده از این امکان را نخواهند داشت. باید دید که سامسونگ پنجشنبه‌ی این هفته چه محصولاتی را پیش روی مخاطبانش قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات