زوم‌اپ: ساخت ویدئوهای Collage با اپلیکیشن Vidstitch - Video Collage

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Vidstitch Video Collage اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که امکانات متنوعی را برای ویرایش فایل‌های ویدئویی در اختیار شما قرار می‌دهد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به قابلیت ساخت ویدئوهای کلاژ اشاره کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌ی ساخت تصاویر کلاژ وجود دارند که تا به امروز در زومیت به معرفی چندی از آن‌ها پرداخته ایم. تصور کنید که یک فایل ویدئویی داشته باشید که در آن، چند ویدئو به طور همزمان در حال پخش شدن باشند و شما قادر باشید که صدای یکی از آن ها، یا موسیقی متنی دلخواه را روی آن پخش کنید. مدت‌هاست که تصاویر کلاژ به شدت مورد استفاده‌ی کاربران قرار گرفته است؛ اما آنگونه که از شرایط می‌توان حدس زد، کم کم ویدئوهای کلاژ در حال رسیدن به سطح بالاتری از محبوبیت قرار دارند و طبیعتا برای کاربرانی که عاشق شبکه‌های اجتماعی و ثبت و اشتراک لحظه‌های خود هستند، استفاده از این اپلیکیشن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و به کمک آن می‌توانند این بار به جای تصاویر، ویدئوی‌های مختلفی را در یک فایل ویدئویی و در قالب‌های مخصوص کلاژ قرار داده و نتیجه‌ی خروجی را مستقیما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا به طور آفلاین در گوشی خود ذخیره کنند.

Vidstitch 2

امکان آپلود ویدئوها در Vine، ترکیب ویدئوها و عکس‌ها برای به وجود آوردن تصاویری متفاوت و خاص، امکان چرخاندن ویدئوها و تصاویر برای قرارگیری مناسب در لایه‌بندی‌ها، امکان اضافه‌کردن موسیقی متن دلخواه به ویدئوی خروجی (تنها در نسخه‌ی پولی)، پشتیبانی از تصاویر GIF و امکان مشاهده‌ی پیش‌نمایش ویدئو قبل از ذخیره‌ی نهایی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات