لومیا 840، لومیا 940 و لومیا 940XL مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل تا پایان امسال معرفی می‌شوند

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشاتی که پیش از این داشتیم، تقریبا مطمئن هستیم که مایکروسافت گوشی‌های هوشمند لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال را که از ویندوز 10 موبایل بهره می‌برند طی ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهد کرد. حالا اخبار جدید ضمن تایید این موضوع، خبر از عرضه لومیا 840 تا پایان سال می‌دهند.
تبلیغات

به تازگی اخباری مبنی بر معرفی لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال طی ماه‌ها پیش رو  منتشرشده که نه تنها بر گزارشات پیشین مهر تایید می‌زنند، بلکه خبر از لومیا 840 هم می‌دهند. طبق این اخبار پرچمداران بعدی مایکروسافت لومیا 940 و لومیا 940 ایکس ال هستند و خبری از لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال نخواهد بود.

لومیا  840 نیز تا پایان سال میلادی جاری و پس از معرفی پرچمداران مایکروسافت که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به بازار عرضه خواهد شد. نکته دیگر این است که هر سه گوشی هوشمند ذکر شده دارای دکمه‌هایی روی نمایشگر خواهند بود و دکمه‌های لمسی خازنی حذف خواهند شد.

طبق شایعات لومیا 940 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ با ۳ گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود و از  کارت حافظه‌ی خارجی هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد بود.

 لومیا 940 ایکس ال کاملا مشابه لومیا 940 خواهد بود با این تفاوت که لومیا 940 ایکس ال از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD  و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برد.

هر دو گوشی از ویژگی کانتینیوم مایکروسافت از طریق لوازم جانبی مورد نیاز پشتیبانی می‌کنند، دارای قابلیت شارژ بی‌ سیم هستند، ضخامت ۷ تا ۸ میلیمتری دارند و از پلی کربنات ساخته می‌شوند. اگر چه منابع خبری از معرفی لومیا 840 تا پایان سال میلادی جاری اطمینان دارند، ولی هنوز مشخصات لومیا 840 بطور دقیق مشخص نشده است. نظر شما در مورد پرچمداران جدید مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات