سامسونگ نام تجاری گلکسی تب اس پرو را ثبت کرد

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ پس از معرفی پرچمدارانش در ابتدای سال جاری میلادی در نظر دارد تا محصولات دیگری را در نیمه‌ی دوم سال روانه‌ی بازار کند. علاوه بر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس حال به نظر می‌رسد نسل جدید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ نیز در راه است.
تبلیغات

سامسونگ در سوم جولای نام گلکسی تب اس پرو را به ثبت رسانده که احتمال معرفی این تبلت پرچمدار در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی را تقویت کرده است. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ این محصول را معرفی خواهد کرد یا خیر؛ چراکه تولیدکنندگان، اغلب نام‌های تجاری محصولات خود را ثبت می‌کنند اما خبری از محصولی به همین نام نمی‌شود.

با توجه به اینکه سامسونگ نسل جدید گلکسی تب اس خود را روانه‌ی بازار نکرده، از این رو انتظار می‌رود در سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این دسته محصولات سامسونگ باشیم. در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در خصوص گلکسی تب اس 2 سامسونگ منتشر شده که شامل اطلاعاتی نظیر نتایج بنچمارک‌ها، مشخصات فنی و مواد مورد استفاده در این تبلت پرچمدار است.

از جمله‌ی مشخصات فنی گلکسی تب اس 2 می‌توان به تراشه‌ی اکسینوس 7420، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 3580 تا 5870 میلی‌آمپر ساعتی بسته به سایز محصول اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات