وال استریت ژورنال: اپل تولید ۸۵ تا ۹۰ میلیون دستگاه آیفون 6s را در فاز اول سفارش داده است

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل پس از عرضه‌ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به بازار در جریان سه ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی رکورد ماندگاری را بر جای گذاشت؛ حال با توجه به این موضوع اپل به موفقیت آیفون جدید خود نیز دل بسته و به گزارش وال استریت ژورنال سفارش تولید ۸۵ تا ۹۰ میلیون دستگاه آیفون را صادر کرده است.
تبلیغات

پس از موفقیت اپل در فروش آیفون‌ 6 و آیفون 6 پلاس در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی، کوپرتینویی‌ها به روزهای خوب دیگری در پاییز سال جاری می‌اندیشند. براساس گزارشی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، این َشرکت از کمپانی‌های فعال در چرخه‌ی تولید خواسته تا ظرفیت تولید ۸۵ تا ۹۰ میلیون دستگاه آیفون را در فاز اول تولید، ایجاد کنند که تا ۳۱ دسامبر ادامه خواهد داشت. بنابر شنیده‌ها اپل تغییری را در اندازه نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود ایجاد نکرده و دو محصول جدید را همچنان با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۴.۷ و ۵.۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهد کرد. سال گذشته اپل تولید ۷۰ تا ۸۰ میلیون را در فاز اول سفارش داده بود.

سال گذشته اصلی‌ترین عاملی که فروش بالای آیفون را رقم زد، افزایش اندازه این گوشی هوشمند بود. امسال نیز آیفون استفاده از فناوری فورس تاچ را برگ برنده‌ی خود می‌داند. فناوری فورس تاچ که هم اینک روی اپل واچ به کاربران عرضه شده، قابلیت شناسایی میزان فشار وارد شده در زمان لمس صفحه‌ی نمایش را داراست که همین موضوع قابلیت‌های متعددی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می دهد. از جمله‌ی مشخصات فنی دیگر آیفون 6s و 6s پلاس می‌توان به بهره‌گیری از آلومینیوم سری ۷۰۰۰، تراشه‌ی A9، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. ضمنا شایعاتی نیز مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی طلایی آیفون منتشر شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات