زوم‌اپ: مجموعه آیکون های زیبا برای اندروید با FLUI Icon Pack

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
FLUI Icon Pack اپلیکیشنی در زمینه‌ی شخصی‌سازی محیط کاربری گوشی است که با دارا بودن صد‌ها آیکون مختلف و یکدست، می‌تواند تنوع و زیبایی خاصی به گوشی شما ببخشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از محبوب ترین ویژگی‌های اندروید برای کاربران و علاقه مندان به این سیستم عامل، قابلیت شخصی سازی محیط کاربری آن است که این موضوع می‌تواند یک تصویر زمینه‌ی ساده و آیکون ها، تا لانچر اصلی گوشی را در بر بگیرد. در این میان مجموعه آیکون‌های بسیاری طراحی و منتشر شده اند که هر کدام به نوعی از سبک طراحی خاصی پیروی کرده اند. FLUI Icon Pack اما به سراغ محبوب ترین سبک طراحی این روزها، یعنی متریال رفته است و با ترکیب آن با سبک آیکون‌های آیفون (مربع)، قادر است محیط گوشی شما را به طور کامل به آیکون‌های خاص و زیبا مجهز کند. از آنجایی که آرشیو موجود در این برنامه شامل تمام اپلیکیشن‌های صاحب نام و محبوب است، می‌توان گفت که به جز برنامه‌های فارسی، تمام اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما دچار تغییرات این اپلیکیشن زیباساز خواهند شد. برای برنامه‌هایی نیز که شامل لیست پیش فرض این مجموعه آیکون نمی شوند می‌توانید به طور دستی، نزدیک ترین آیکون به مفهموم و کاربرد اصلی برنامه را برای آن تنظیم کنید.

FLU2I

البته موضوع مهمی که در رابطه با این مجموعه آیکون وجود دارد عدم سازگاری آن با لانچر‌های مختلف است و تیم طراحی آن، به طور انحصاری این مجموعه آیکون را برای Solo Launcher طراحی کرده اند و برای مثال اگر از لانچر Apex یا Nova استفاده کنید، قادر به تغییر یکجا و پیش فرض آیکون‌ها نخواهید بود و باید به طور دستی و یک به یک، برنامه‌های خود را تغییر آیکون بدهید. اما اگر از کاربران لانچر قدرتمند Solo هستید، می‌توانید به راحتی، از این مجموعه آیکون استفاده کنید. نسخه‌ی اندروید شما برای نصب این برنامه باید 4 به بالا باشد. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر این برنامه را دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات