Mirror 5s اوپو معرفی شد: نمایشگر ۵ اینچ اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ و پشتیبانی از شبکه 4G LTE

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
Oppo در تلاش است تا با تولید محصولات بیشتر و البته ارائه‌ی آن‌ها در بازارهای خارج از چین، نامی برای خود در خارج از مرزهای چین دست و پا کند. این شرکت به تازگی گوشی‌هوشمند میان رده Mirror 5s  را معرفی کرده است.
تبلیغات

به تازگی  شرکت  اوپو جدیدترین گوشی‌هوشمند خود را با نام Mirror 5s معرفی کرده است. این گوشی از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و از نظر طراحی می‌تواند حتی با گوشی‌های بالارده رقابت کند. هرچند از نظر سخت‌افزاری شاید تناسب زیادی با آن‌ها نداشته باشد. اما اگر جزء علاقه‌مندان به گوشی‌های دو سیم کارته و میان‌رده باشید که از 4G‌ هم پشتیبانی می‌کنند، در این صورت Mirror 5s‌ همان چیزی است که بدنبالش هستید.

The Oppo Mirror 5s 1

ظاهر کریستالی پشت این گوشی ممکن است باعث شود که تصور کنید که احتمال شکسته‌شدن آن زیاد است، ولی این گوشی‌هوشمند دارای قاب فلزی است که باعث شده Mirror 5s مقاوم‌تر از چیزی باشد که ظاهرش نشان می‌دهد.

The Oppo Mirror 5s 2

Mirror 5s مجهز به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت حافظه میکرو SD‌ تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء است، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ که روی فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز کلاک شده و البته ۲ گیگابایت رم است.  ابعاد این گوشی‌هوشمند   ۱۴۳/۴ در ۷۱/۲ در ۷/۶۵ میلیمتر است همچنین ۱۶۰ گرم وزن دارد. در قسمت پشت گوشی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی  با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فلاش LED‌ قرار دارد. همچنین در نمای جلوی گوشی هم دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

The Oppo Mirror 5s 3

هنوز قیمت این گوشی هوشمند اعلام نشده ولی با توجه به مشخصات سخت‌افزاری آن باید انتظار قیمت یک گوشی میان رده را از آن داشته باشیم. در حال حاضر Mirror 5s  در تایوان به بازار عرضه شده ولی هنوز خبری از عرضه آن در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات