تصویر نمونه‌ی اولیه گلکسی نوت 5 فاش شد

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر منتسب به نمونه‌ی اولیه گلکسی نوت 5 سامسونگ که متعلق به اپراتور مخابراتی AT&T است منتشر شده. این نمونه با تم طلایی مزین شده است.
تبلیغات

پس از آنکه تصاویری منتسب به گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ منتشر شد، تصاویر نمونه‌ی اولیه گلکسی نوت 5 روشن‌ترین و واضح‌ترین تصاویری است که از این محصول منتشر شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ از همان رنگ طلایی در گلکسی نوت 5 استفاده خواهد کرد که در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز شاهد بکارگیری آن بودیم.

GalaxyNote5Int

از مجموع دو تصویر منتشر شده یکی نمای نزدیکی به قلم این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهد. به نظر می‌رسد خبری از مکانیزم پرتاب خودکار برای قلم نیست و همچنان می‌توان با ناخن به راحتی قلم را از محل خود خارج کرد. پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که حکایت از بکارگیری مکانیزم خودکار برای خارج کردن قلم داشت.

انتظار می‌رود گلگسی نوت 5 با یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی اکسینوس ۷۴۲۲، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴٫۱۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه‌ی بازار شود. احتمالا در ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) شاهد معرفی گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات