هواوی گوشی میت 8 را ۱۱ شهریور ماه معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شایعات جدید منتشر شده خبر از معرفی گوشی رده‌بالا با ابعاد بزرگ توسط هواوی، می‌دهند. به نظر می‌رسد گوشی جدید که هواوی میت 8 نام خواهد گرفت، جایگزین اسند میت 7 خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حالی که هواوی معرفی میت 8 را تایید نکرده است، وبسایت چینی CNMO دو رندر جدید منتشر کرده و مدعی است که این رندرها متعلق به میت 8 هستند.

اگر فرض کنیم که این عکس‌ها متعلق به میت 8 باشند، باید گفت که شاهد تغییرات زیادی در نسخه‌ی جدید اسند میت 7 از لحاظ ظاهری نخواهیم بود. تنها تغییر عمده‌ای که در طراحی به چشم می‌خورد، رفتن فلش دوربین از کنار آن به پایین و بالای حسگر اثر انگشت است.

اسند میت 7 از صفحه‌نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد و انتظار می‌رود نسل جدید آن نیز صفحه‌نمایش ۶ اینچی داشته باشد. بنابر شایعات این صفحه‌نمایش از نوع QHD خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کرین ۹۵۰، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ نگاپیکسلی اشاره کرد.

میت جدید نیز احتمالا در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نسخه‌ی دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی.

نظر شما چیست؟ آیا میت 8 با تغییری بسیار کوچک در طراحی می‌تواند موفقیت اسند میت 7 را تکرار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات