تبلت‌های جدید سری اس سامسونگ با نسبت تصویر مشابه آیپد اپل معرفی می‌شوند (بروزرسانی شد)

یک‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی تبلت‌های بالا رده‌ی آینده‌ی خود تغییراتی در نسبت طول و عرض صفحه نمایش ایجاد کرده و نسبتی مانند آیپد اپل را برای آن‌ها انتخاب خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

منبعی مدعی است که عکس‌های فاش شده از تبلت گلکسی تب اس ۲ در اختیار دارد که نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد از نسبت تصویری مانند آیپد و گلکسی Tab A سامسونگ در تبلت‌های جدید خود استفاده کند. به این معنا که تبلت‌های جدید سامسونگ عریض‌تر از نسل‌های قبلی خواهند بود.

به جای تبلت‌های ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی، ممکن است شاهد عرضه‌ی این تبلت‌ها در دو اندازه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی باشیم. ابعاد جدید ممکن است برای تماشای ویدئو چندان مناسب نباشند اما تجربه‌ی بهتری هنگام گردش در صفحات وب و خواندن کتاب‌ها و نوشته‌ها به کاربر منتقل خواهند کرد.

سامسونگ از زیبایی تبلت‌ جدید خود غافل نشده و هر دو نسخه‌ی تبلت‌های تب اس ۲ دارای ضخامت بسیار کم ۵ میلی‌متر هستند. این دو تبلت همچنین کم‌وزن‌ترین تبلت‌ها در گروه خود خواهند بود. تبلت اس ۲، ۸ اینچی در حدود ۲۷۲ گرم و نسخه‌ی ۹.۷ اینچی در حدود ۴۰۸ گرم وزن خواهند داشت. به علاوه انتظار می‌رود شاهد زبان طراحی مشابه گلکسی اس ۶ و استفاده از پردازنده‌ی هشته هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ در کنار ۳ گیگابایت رم باشیم.

بنابر شایعات دو تبلت جدید سری اس سامسونگ فردا، ۲۹ تیر ماه معرفی خواهند شد.

بروزرسانی: عکس‌هایی جدید که مربوط به معرفی رسمی این تبلت‌ها هستند ساعاتی پیش فاش شدند.

gsmarena 003
gsmarena 004
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات