گلکسی نوت 5 با مکانیزم خودکار خروج قلم S-Pen همراه خواهد شد

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات ارائه شده توسط سازندگان لوازم جانبی برای یک گجت هوشمند معرفی نشده همیشه دارای داده‌های کلیدی بوده است. حال در فاصله‌ی اندکی که تا زمان معرفی گلکسی نوت 5 باقی مانده، رندرهای جدید منتشر شده نشان از قابلیت پرتابی قلم S-Pen‌ دارد.
تبلیغات

انتشار انواع رندرها از قاب‌های طراحی و تولید شده برای گلکسی نوت 5 تا کنون اطلاعات بسیاری را در خصوص ابعاد و شکل ظاهری این گوشی هوشمند در اختیارمان گذاشته است.

یکی از قاب‌های تولید شده برای گلکسی نوت 5 هم‌اکنون توسط Ringke تولید شده و در آمازون برای پیش خرید قرار گرفته است. یکی از مواردی که در مورد گلکسی نوت 5 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، قلم S-Pen است. سامسونگ پتنت‌هایی را مرتبط با این ماژول مربوط به فلت خود ثبت کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به ویرایش و ایجاد تغییرات در اسناد PDF اشاره کرد.

حال با توجه به تصاویر جدید، نکته‌ای دیگری در مورد قلم گلکسی نوت 5 مشخص شده است. به نظر می‌رسد با توجه به یک دست بودن محل قرارگیری قلم با بدنه‌ی گلکسی نوت 5، شیاری برای خارج کردن قلم پیش‌بینی نشده و همین موضوع احتمال پیش‌بینی ساز و کاری را به منظور خروج خودکار S-Pen‌ در ذهن‌ها شکل می‌دهد.

شاید در گلکسی نوت 5 شاهد مکانیزمی خودکار برای خارج کردن قلم از محفظه‌ی مخصوصش باشیم که در کنار استفاده از فلز و شیشه حس بهتری را در هنگام کار با این گجت در کاربران القا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات