مایکروسافت سرفیس پرو 4 را مهر ماه معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدید منتشر شده توسط Digitimes مدعی است که مایکروسافت به سازندگان قطعات خبر داده تا از شهریور ماه سال جاری تولید قطعات لازم برای ساخت سرفیس پرو ۴ را آغاز کنند. اگر این گزارش صحت داشته باشد سرفیس پرو ۴ اواخر مهر ماه روانه‌ی بازار خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گزارش منتشر شده از طرف دیجی‌تایمز بیان می‌کند که از زمان معرفی مایکروسافت سرفیس پرو ۳، ماهانه ۳۰۰ هزار دستگاه از این لپ‌تاپ به فروش رسیده است. با معرفی سرفیس پرو ۴ مایکروسافت انتظار دارد این رقم به عددی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دستگاه برسد.

همچنین این گزارش مدعی است که مایکروسافت طراحی نازک و صفحه نمایش بزرگ موجود در سرفیس پرو ۳ را تغییر نخواهد داد چرا که این طراحی موفقیت خوبی از خود به نمایش گذاشته است. برای تطبیق با استانداردهای سال ۲۰۱۵، مایکروسافت از نسخه‌های پردازنده‌‌های اینتل با نام Skylake که سریع‌تر و کم مصرف‌تر از نسل گذشته هستند، در سرفیس پرو ۴ بهره خواهد برد. سیستم عامل پیش‌فرض این لپ‌تاپ، ویندوز ۱۰ خواهد بود.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با استفاده از سخت‌افزار هم‌رده با لپ‌تاپ‌ها، سیستم عاملی قدرتمند و طراحی نازک و قابل حمل، توانسته است به هدف خود که جایگزینی لپ‌تاپ‌ها با سرفیس پرو ۳ بوده است دست پیدا کند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، مایکروسافت انتظارات بالایی از نسل جدید سرفیس پرو دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا سرفیس پرو ۴ طبق انتظارات مایکروسافت، فروش دو برابری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات