طرح مفهومی اچ تی سی Aero‌ ما را بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا می‌کند

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک گوشی هوشمند پیشرفته است که انتظار می‌رود در ماه اکتبر معرفی شود و در حال حاضر از آن با نام اچ‌تی‌سی Aero یاد می شود. به تازگی طرح مفهومی از این گوشی هوشمند ارائه شده است.
تبلیغات

طبق شایعات گوشی هوشمند Aero مجهز به نمایشگری با رزولوشن  ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل  و دوربین پیشرفته با دیافراگم  f/1.9  و قابلیت پشتیبانی از تصاویر RAW‌ است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مجهز به محافظ شیشه‌ای 2.5D‌ روی نمایشگر باشد که با گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود. در حال حاضر این تمام چیزی است که در مورد این گوشی هوشمند می‌دانیم. اما به تازگی فردی طراحی مفهومی از اچ‌تی‌سی Aero  ارائه داده که ما را با گوشی هوشمندی که مهر ماه در انتظارش هستیم بیشتر آشنا می‌کند.

HTC Aero concept design

در این طرح که توسط حسن کایماک طراحی شده دیگر خبری از اسپیکرهای بزرگ بوم ساوند نیست که اکثر گوشی‌های هوشمند بالارده اچ‌تی‌سی دارای آن هستند و البته این گوشی هوشمند بسیار نازک است. 

همانطور که احتمالا می‌دانید اچ‌تی‌سی Aero‌ اولین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی نیست که به نمایشگر QHD‌ مجهز شده است. این شرکت پیش از این وان ام +9 و وان +E9 را با نمایشگرهای QHD‌ معرفی کرده بود.

با نگاهی به گزارش مالی اچ‌تی‌سی کاملا این نکته واضح است که این شرکت نیاز به اراپه یک محصول قدرتمند و پرفروش دارد تا در نقش یک منجی برای اچ‌تی‌سی ظاهر شود. 

HTC Aero concept design 2

اگر طراحی اچ‌تی‌سی Aero‌ مطابق تصاویر بالا باشد نظر شما در مورد آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات