مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال جی وارد بازار کشور می‌ شود

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی مایکروویو سولاردام جدیدی با نام پرشیا پلاس روانه بازار کشور کرده است. این مایکروویو از ویژگی‌هایی چون هیتر نوری ذغالی، فر با گریل زیرین و محفظه مدور بهره می‌برد.
تبلیغات

ال‌جی مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس را به بازار ایران معرفی می‌کند. این مایکروویو هوشمند دارای ویژگی‌های جدیدی است. اساس طراحی مایکروویو سولاردام بر پایه مراقبت از سلامتی مصرف‌کنندگان است. محصول سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی علاوه بر رعایت معیارهای حفظ سلامتی، توجه به ذائقه ایرانی را لحاظ کرده است. همچنین، قابلیت‌هایی نظیر هیتر نوری ذغالی، فر با گریل زیرین و محفظه مدور از ویژگی‌های این سولاردام هستند.

هیتر نوری ذغالی

هیتر نوری ذغالی پرشیا پلاس باعث می‌شود تا دما سریع‌تر جذب غذاها شود و به آنها نفوذ کند. بنابراین، درست همانند گریل کردن روی ذغال، سطح خارجی ترد و داخل غذاها آبدار خواهد بود. همچنین به کمک فرآیند «No Preheating» تا 30 درصد در زمان و 20 درصد در مصرف انرژی طبخ صرفه‌جویی می‌شود. به این صورت که نیازی نیست تا قبل از استفاده اصلی از دستگاه، آن را گرم کنید.

LG-MWO

فر واقعی با گریل زیرین

برخلاف محصولات متداول پخت و پز، در این دستگاه گرما تنها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر نیز انتقال می‌یابد. این قابلیت باعث می‌شود تا غذا طعم خوراک‌های پخته شده با فرهای سنتی را داشته باشد. این وسیله بهترین انتخاب برای طبخ غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی دارای سیستم فر واقعی است که برای پخت و پزهای روزمره با مایکروویو مطلوب است. شما می‌توانید بدون گرمادهی اولیه و هدردادن زمان و انرژی، غذا طبخ کنید.

در محفظه مدور ال‌جی ظروف بزرگ‌تر با بزرگ‌ترین قطر جای می‌گیرند. این قابلیت همچنین انرژی را (تا حدود 25 درصد) روی غذا متمرکز می‌کند و امواج را به صورت یکنواخت توزیع می‌کند. افزون بر این، فقدان گوشه‌های تیز، فرایند تمیز کردن دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات