وان پلاس 2 از وجود سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
انتشار تیزرهای رسمی مربوط وان پلاس 2 همچنان ادامه دارد. پس از انتشار تیزرهای تصویری که گویای استفاده از نسخه‌ی 2.1 تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و همچنین پورت USB نوع C بود، حال تیزر تصویری دیگری توسط وان پلاس منتشر شده که گویای استفاده از سنسور اثر انگشت در وان پلاس 2 است.
تبلیغات

پس از تأیید استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و پورت USB نوع C در نسل جدید پرچمدار وان پلاس، حال این کمپانی چینی وجود سنسور اثر انگشت را نیز در گوشی هوشمندش تأیید کرده است. انتشار تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند شبهات را در خصوص استفاده از سنسور اثر انگشت افزایش داده بود که با تأیید وان پلاس، کاربران از وجود این سنسور اطمینان حاصل کردند.

وان پلاس مدعی است که سنسور اثر انگشت تعبیه شده در وان پلاس 2 از جمله‌ی دقیق‌ترین و بهترین سنسورهایی است که در بازار وجود دارد. پس از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند سامسونگ که از وجود سنسور اثر انگشت بهره می‌برد، بسیاری از عملکرد آن احساس رضایت نکردند. یافتن کمپانی مناسب برای تولید سنسور اثر انگشت، یکی از اولین و مهم‌ترین قدم‌هایی است که تولیدکنندگان باید در آن دقت بالایی داشته باشند. برای مثال می‌توان به اپل اشاره کرد که سنسور اثر انگشتش از ابتدا با مشکلات کمی روبرو شده است.

هرچند وان پلاس اشاره‌ای به تولیدکننده‌ی سنسور اثر انگشتش نکرده، اما مدعی است که این سنسور، از سرعت و دقت بالایی در شناسایی اثر انگشت برخوردار است. ضمناً این کمپانی اعلام کرده که این سنسور با عمکلرد گوشی‌هوشمند همخوانی بالایی خواهد داشت.

وان پلاس اشاره‌ای به محلی که سنسور اثر انگشت در آن تعبیه شده نکرده است، اما به این نکته اشاره کرده که این سنسور قادر است تا پنج اثر انگشت متفاوت را شناسایی کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات