سامسونگ بیش از 1 میلیون گوشی تایزنیZ1 را طی 6 ماه فروخته است

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به تازگی اعلام کرده که در کمتر از 6 ماه موفق به فروش 1 میلیون گوشی تایزنی Z1 شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد تنها گوشی‌هوشمند تایزنی سامسونگ بهتر از آنچه که هر کسی فکر می‌کرد عمل کرده است. سامسونگ موفق شده تا در کمتر از دو ماه بیش از 100,000 زد 1 را در هند به فروش برساند و زد 1به تازگی بعنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ هوشمند در بنگلادش انتخاب شده است. قیمت پایین و البته وسوسه‌ی نام سامسونگ، به زد 1 کمک کرده است تا مشتریان زیادی در بازار این گونه کشورها بدست بیاورد.

حالا طبق اعلام سامسونگ، این شرکت موفق شده تا طی کمتر از 6 ماه از عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند تایزنی زد 1، حدود 1 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این عدد فروش خیلی خوبی محسوب می‌شود؛ بخصوص وقتی بپذیریم که Z1 از سیستم‌عامل جدیدی استفاده می‌کند.

سامسونگ برای جشن گرفتن چنین فروشی تصمیم دارد تا نسخه طلایی رنگ Z1 را هم در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه کند و البته نسخه طلایی رنگ دارای بازی‌های تازه و نرم‌افزارهای ارسال پیام جدید خواهد بود.

با توجه به این که پیش از این زمزمه‌هایی از معرفی نسل بعدی گوشی‌های تایزی سامسونگ شنیده می‌شد، سامسونگ  تأیید کرده است که مدل‌های جدیدتری طی ماه‌های آینده به بازار عرضه می‌شوند و احتمال دارد که شواهدی از نسخه بعدی Z1 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان تایزن در هند ببینیم.

در حال حاضر در بازار گوشی‌ اندرویدی، شرکت‌های چینی با ارائه‌ی محصولات با کیفیت و البته قیمت مناسب، تبدیل به رقیب جدی برای سامسونگ شده‌‌اند و این غول فناوری کره‌ای در تلاش است تا با بهینه‌سازی سیستم‌عامل ساخت خود، کم کم تمام محصولات خود را با سیستم عامل اختصاصی تایزن به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات