نظرسنجی: آیا از محافظ نمایشگر استفاده می‌کنید؟

پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
آیا از محافظ نمایشگر برای گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید یا خیر؟
تبلیغات

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که ناگهان گوشی از دستتان بیفتد، در این هنگام معمولا اولین قسمتی را که با دقت نگاه می‌کنیم تا آسیب ندیده باشد نمایشگر گوشی است چرا که نمایشگر گران‌ترین قطعه گوشی‌های پرچمدار امروزی است.

برای محافظت از گوشی در برابر اتفاقات روزمره گاهی لازم است که از محافظ‌هایی استفاده کنیم. امروزه  انواع زیادی محافظ در بازار وجود دارد. گران‌ترین بخش گوشی‌های هوشمند پرچمدار امروزی  نمایشگر آن است و تجربه هم به دفعات نشان داده است که وقتی گوشی‌ها از سمت نمایشگر به زمین می‌افتند در اکثر مواقع نمایشگر می‌شکند یا خط بر می‌دارد. این اتفاق حتی برای نمایشگرهای ضد خش و مقاوم در برابر شکستن نیز می‌افتد از طرفی تعویض نمایشگر هم بسیار گران است بخصوص اگر از نوع سوپر آمولد باشد که به نوعی در انحصار سامسونگ است.

به غیر از این که همیشه باید دقت کنید تا گوشی شما روی سطوح سفت و زبر نیفتد یک راه حل برای این که از نمایشگر گوشی خود محافظت کنید استفاده از محافظ صفحه نمایش است. به این ترتیب قسمت زیادی از ضربه و تاثیرات مرتبط با آن به محافظ منتقل می‌شود. محافظ‌ها از خش افتادن روی نمایشگر جلوگیری کرده و برخی از آن‌ها باعث کاهش بازتاب نور هم می‌شوند که بخصوص در نور خورشید و کاهش بازتاب آن مفید است که همین موارد دلایل خوبی برای استفاده از محافظ نمایشگر هستند.

اما در مقابل برخی از کاربران گوشی‌های هوشمند معتقدند که با وجود نمایشگرهای پیشرفته امروزی نیازی به محافظ وجود ندارد، حتی اگر هم خطر شکستن نمایشگر هنوز هم وجود داشته باشد آن‌ها معتقد هستند که باید از گوشی لذت بُرد و محافظ نمایشگر زیبایی گوشی‌ را کاهش می‌دهد. 

آیا از محافظ نمایشگر استفاده می کنید؟

همین امر بهانه‌ای شد که از شما بپرسیم آیا از محافظ نمایشگر در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید؟ شاید بهتر باشد قبل از پاسخگویی به این نظرسنجی مقاله آیا هنوز هم به محافظ صفحه نمایش نیاز داریم را مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات