با کیبورد K400 Plus لاجیتک از کار با رایانه شخصی روی نمایشگرهای بزرگ لذت ببرید

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
برخی افراد دوست دارند تا گاهی اوقات کار با لپ‌تاپ خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون خانه انجام بدهند یا در حالت کلی استفاده از کیبوردهای وایرلس را به کیبوردهای عادی ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزء این دسته کاربران هستید، در ادامه با یک کیبورد وایرلس خوب آشنا خواهید شد.
تبلیغات

اگرچه ست‌تاپ باکس‌ها و تلویزیون‌های هوشمند حالا خیلی زیاد شده‌اند، ولی گاهی هیچ‌چیزی لذت استفاده از رایانه‌ی شخصی روی یک نمایشگر بزرگ را به آدم نمی‌دهد. حالا لاجیتک کیبوردی برای جفت‌شدن با تلویزیون‌های هوشمند ارائه کرده است. کیبورد وایرلس و لمسی K400 Plus از سری K400 لاجیتک است که یک تاچ‌پد را با چیدمان کاملی از QWERTY همراه می‌کند.

در سمت چپ، با یک کیبورد عادی برای وارد کردن متن و جستجو روبرو هستیم و در سمت راست یک تاچ‌پد قرار گرفته است که البته از ژست‌های چند لمسی هم پشتیبانی می‌کند. 

61YSBlG89CL  SL1152

در قسمت بالای کیبورد هم دکمه‌های میان‌بُری برای کم و زیاد کردن صدا و دسترسی سریع به نرم‌فزارها وجود دارد. ابعاد این کیبورد 350 در 140 در 20 میلی‌متر است و 467 گرم وزن دارد. لاجیتک 18 ماه استفاده وایرلس با استفاده از باتری‌های از قبل نصب شده روی این کیبورد را تضمین کرده است. این کیبورد با ویندوز، اندروید 5 به بالا و سیستم عامل کروم سازگار است.

71On-AuBNJL  SL1220

K400 پلاس از ماه جولای با قیمت 39.99 دلار به بازار عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این کیبورد چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات