جمع‌‌بندی کنفرانس الکترونیک آرتز در E3: فیفا 16، اولین گیم‌پلی Need For Speed و...

سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش کنفرانس کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز در جریان رویداد E3 2015 به پایان رسید و طبق معمول حاوی نمایش‌های متفاوت، نفس‌گیر و استثنایی بود. از نمایش خیره‌کننده‌ی Need for Speed تا اولین گیم‌پلی بازی تیراندازی اول شخص Star Wars Battlefront و نمایی از تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی‌های ورزشی به خصوص FIFA 16، بخش‌هایی از این کنفرانس بودند.
تبلیغات

کنفرانس الکترونیک آرتز بدون هیچ مقدمه‌ی خاصی با نمایشی از بازی Mass Effect: Andromeda آغاز شد و تایید شد که این بازی در تعطیلات سال نوی ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. اما می‌توان نقطه‌ی عطف کنفرانس الکترونیک آرتز را نمایش گیم‌پلی بازی مورد انتظار Need For Speed و Star Wars Battlefront دانست که تا حد زیادی توانستند انتظارات را برآورده کنند. اگر می‌خواهید از جزئیات کنفرانس با خبر شوید، به اخبار منتشر شده از این کنفرانس در زومجی مراجعه کنید.

تماشا کنید: بازی Mass Effect: Andromeda به صورت رسمی معرفی شدتماشا کنید: تریلر فوق العاده از گیم‌پلی بازی Need for Speed در نمایشگاه E3 2015تماشا کنید: گیم پلی جالب بازی Planet vs. Zombies Garden Warfare 2بازی Star Wars: The Old Republic -Knights of the Fallen Empire در E3 2015 رونمایی شدتماشا کنید: رونمایی از بازی NBA Live 2016تماشا کنید: بازی Mirror’s Edge: Catalyst به صورت رسمی معرفی شد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات