نگاه نزدیک زومیت به تلفن جی 4 ال جی

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
امروز فرصت کار با گوشی LG G4 را از نزدیک داشتیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک زومیت به جی 4 را تماشا کنید.
تبلیغات

ال جی جی 4 که فروردین ماه معرفی شد طی چند روز آینده روانه بازار کشور می‌شود. امروز فرصت این را داشتیم تا با این گوشی پرچمدار از نزدیک کار کنیم.

باید بگوییم که جی 4 تلفنی بسیار خوب است. ارگونومی بسیار خوب، زیبایی در طراحی ظاهری، کیفیت عالی نسخه‌های چرمی، دوربین خوب و نمایشگر عالی از جمله ویژگی‌های جی 4 هستند.

ال جی در G4 از همان زبان طراحی G3 بهره برده و ضمن بهبود طراحی آن و ارائه نسخه‌ای با بدنه چرمی، اندکی انحنا را نیز به گوشی اضافه کرده که چندان محسوس نیست، اما تاثیر بسیار خوبی بر ارگونومی تلفن می‌گذارد.

دوربین این تلفن کیفیت بسیار خوبی دارد و تصاویر باکیفیتی می‌گیرد، اما مهم‌ترین مزیت آن رابط کاربری پیشرفته‌اش است که هر نوع تنظیمات دستی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ال‌جی بنا دارد به همراه این تلفن که از فردا به صورت محدود و از سه روز دیگر به طور عمومی روانه بازار می‌شود، یک پکیج جذاب شامل کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی و یک باتری اضافه به همراه شارژرش را ارائه دهد.

رابط کاربری LG UI که در جی 3 شاهد آن بودیم یک ایراد بزرگ داشت و آن لگ و تاخیر زیاد بود. اما نسخه جدید رابط کاربری ال‌جی بسیار پخته‌تر و زیباتر شده و در مدتی که با آن کار می کردیم هیچ گونه لگ و تاخیری را مشاهده نکردیم. متاسفانه در مدت کوتاهی که فرصت کار با این تلفن را داشتیم امکان تست عمر باتری و بررسی دقیق دوربین آن وجود نداشت. به زودی جی 4 به دست ما می‌رسد و ما ان را به صورت جامع بررسی خواهیم کرد.

نظر خود را درباره این تلفن هوشمند با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات