اپل ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 را در رنگ بندی جدید معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل نسخه جدید پاوربیتس 2 را در رنگ‌هایی سازگار با اپل واچ اسپورت معرفی کرده است. به این ترتیب کاربران با داشتن یک اپل واچ و هدفون بی سیم پاوربیتس 2 هم‌رنگ با آن نه تنها تیپ و ظاهر مناسبی خواهند داشت، بلکه می‌توانند با ساعت خود موزیک در حال پخش را کنترل کنند.
تبلیغات

در جریان WWDC امسال که هفته گذشته برگزار شد، اپل مجموعه‌ی جدیدی از ایرفون بی سیم پاوربیتس 2 را معرفی کرد. مجموعه جدید در رنگ‌هایی سازگار با اپل واچ اسپورت، یعنی مشکی، سفید، آبی، سبز و صورتی روانه بازار شده است.

اپل پاوربیتس 2 را پس از تصاحب کمپانی بیتس معرفی کرد و قیمت ۲۰۰ دلاری روی آن گذاشت. نسخه‌های جدید در واقع همان پاوربیتس 2 هستند که تنها تفاوتشان با نسخه‌ی قبلی در رنگ بندی جدید سازگار با اپل واچ است. در مورد این هدفون بی‌سیم نظرات متنوع است؛ برخی صاحب نظران حوزه صدا و موسیقی معتقدند که این هدفون، بیس زیادی به موزیک اضافه می‌کند که منجر به عدم تجربه صدای واقعی و شفاف می‌شود.

نکته جالب درباره‌ی این هدفون‌ها این است که بر خلاف بسیاری از لوازم جانبی دیگر اپل، پاوربیتس با ابزارهای هوشمند دیگر هم سازگار است و در نسخه‌ی جدید، پشتیبانی از اتصال به اپل واچ هم به آن اضافه شده است. بدین ترتیب علاقه‌مندان به محصولات اپل احتمالا بدشان نیاید که یک هدفون بلوتوث هم‌رنگ با ساعت اپل خود بخرند و بدون هیچ سیمی و بدون نیاز به خارج کردن آیفون از جیب به موسیقی گوش فرا داده و از طریق ساعت هوشمند خود آن را کنترل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات