نسخه مرد آهنی گوشی گلکسی S6 اج با قیمت 91٫000 دلار فروخته شد

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با کمپانی مارول همکاری کرده تا هم به فروش فیلم مرد آهنی کمک کند و هم علاقمندان به این فیلم سینمایی را به سوی گوشی هوشمندش بکشاند.
تبلیغات

همزمان با اکران آخرین فیلم استودیوی مارول، سامسونگ نیز با این کمپانی همکاری کرده تا علاوه بر افزایش فروش فیلم، علاقمندان به این فیلم سینمایی را به سمت گوشی هوشمندش جلب کند. پس از نمایش تیزری ویدیویی که در آن ستارگان ورزشی نظیر لیونل مسی حضور داشتند، حال سامسونگ نسخه‌‌ای محدود از گلکسی S6 اج را با عنوان مرد آهنی معرفی کرده است. این گوشی‌هوشمند در بازار‌های مشخصی عرضه خواهد شد.

گوشی مرد آهنی گلکسی S6 اج نسخه‌ی محدودی از گوشی هوشمند گلکسی S6 اج است که طرح کاراکترهای مارول را دارد. این گوشی‌هوشمند از وجود حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. اخیرا یک نسخه از این گوشی توسط دومین خرده فروشی الکترونیکی چین به نام JD.com و با قیمت ۹۱٫۶۳۵ دلار به فروش رسیده است. پنل جلو و پشت نسخه‌ی مرد آهنی گوشی گلکسی S6 اج، به رنگ قرمز بوده و فریم فلزی آن نیز طلایی است.

این گوشی‌هوشمند از تم‌های مختلف Avengets بصورت پیش‌فرض بهره خواهد برد که کاربران می‌توانند گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنند. شرکت سامسونگ پیش بینی کرده که با افزایش محبوبیت این گوشی، تعداد فروش آن را در کشور چین به ۱۶ میلیون n خواهند رساند. پیش از این انتظار می‌رفت یک هزار نسخه از این گوشی برای فروش در دسترس باشد اما این تعداد تنها برای کشور کره محدود بود که حال پیش بینی می‌شود علاوه بر کره و چین در تمامی بازارهای جهانی عرضه شود.

هر کدام از گوشی‌های نسخه مرد آهنی دارای یک شماره سریال مجزا بوده و شماره سریال مربوط به چین ۶۶ است. قیمت به فروش رفته‌ی این گوشی بیش از حد انتظار بوده و در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند بسیار گران است. گوشی گلکسی S6 اج یکی از پرچمداران جدید سامسونگ است که سال جاری میلادی عرضه شد. این گوشی از مشخصاتی شبیه گلکسی S6 به همراه صفحه نمایش خمیده پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی در آن تعبیه شده است. طراحی و باتری بزرگ این گوشی نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و آن را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید می‌دانند.

اگر تا به حال با گوشی سامسونگ گلکسی S6 اج کار کرده باشید، متوجه عملکرد سریع و روان آن می‌شوید، نسخه سیستم عامل این گوشی بروز بوده و می‌توان از آن بعنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال نام برد. احتمالا بسیاری از هواداران کاراکترهای مارول، نسخه‌ی مرد آهنی گلکسی S6 اج را تهیه می‌کنند.

آیا شما هم جزو خریداران این گوشی خواهید بود؟ کدام یک از کاراکترهای فیلم‌های سینمایی را برای طرح این گوشی ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات