نسل دوم تبلت ThinkPad 10 لنوو معرفی شد

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
لنوو به شکل رسمی از نسل دوم تبلت‌ ThinkPad 10 رونمایی کرد. این تبلت از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد و طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

نسل دوم تبلت ThinkPad 10 لنوو از صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1200 در 1900 پیکسل و پشتیبانی از پنل گوریلاگلس 3 بهره‌ می‌برد. از نظر سیستم روی یک چیپ (SoC) این تبلت در دو نسخه‌ی مجزا عرضه می‌شود. نسخه‌ی اول آن از تراشه‌ی سیستمی Atom Z8700 اینتل برخوردار بود و نسخه‌ی دوم آن به تراشه‌ی سیستمی Atom Z8500 مجهز می‌شود. هر یک از این دو نسخه به ترتیب از رم‌های 8 و 2 گیگابایتی نیز بهره‌مند هستند.

Lenovo1

تبلت جدید ThinkPad 10 لنوو از نظر ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات هم شامل دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت هستند. این محصول ظاهر جالبی دارد به طوری که دو گوشه‌ی فوقانی آن حالت منحنی و گوشه‌ی پایین آن به شکل زاویه‌دار طراحی شده‌اند.

تبلت ThinkPad 10 جدید لنوو 617 گرم وزن دارد و حدود 200 گرم از آیپد ایر 2 اپل سنگین‌تر است. همچنین ضخامت بدنه‌ی آن هم برابر با 9.1 میلیمتر است. بنابراین نسل دوم ThinkPad 10 لنوو باریک‌ترین یا سبک‌ترین تبلت کنونی موجود در بازار نخواهد بود، اما این محصول یک تبلت چند منظوره‌ی فوق‌العاده است.

Lenovo2

لنوو برای این تبلت لوازم جانبی منحصر به فردی عرضه می‌کند که شامل دو نوع کیبورد اختصاصی، یک داک و یک قلم نوری است. قلم نوری این تبلت به طور کاملا دقیق و هماهنگی با برنامه‌ی WriteIt لنوو سازگار است و تجربه‌ای دلپذیر را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از برنامه‌ی WriteIt و قلم نوری این تبلت شما می‌توانید روی صفحه نمایش دستگاه به نوشتن پرداخته و در نهایت خروجی دیجیتالی از نوشته‌های خود در محیط برنامه دریافت کنید.

نسل دوم تبلت ThinkPad 10 لنوو از سنسور دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌برد. نسخه‌ای از دستگاه هم با قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های شبکه‌ی LTE عرضه می‌شود. این تبلت از اسپیکرهای استریو، سه میکروفن داخلی و اسکنر اثر انگشت و کارت‌خوان هوشمند نیز برخوردار است و لنوو ادعا کرده که باتری آن تا 10 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

نسل دوم تبلت ThinkPad 10 لنوو بدون هیچ لوازم جانبی قیمتی برابر 550 دلار خواهد داشت. قلم نوری اختصاصی این تبلت که با نام ThinkPad Pen Pro شناخته می‌شود، 40 دلار و داک اختصاصی آن 130 دلار قیمت دارد. همچنین قیمت پایه‌ای صفحه کلید منحصر به فرد این تبلت هم 110 دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات