گوگل سیستم پرداخت موبایلی Android Pay را به جای Google Wallet معرفی کرد

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل طی کنفرانس I/O از برنامه‌ی اندرویدی جدید و اختصاصی با نام Android Pay یا "اندروید پِی" رونمایی کرد و این برنامه و قابلیت آن در واقع جایگزین سیستم Google Wallet خواهد شد.
تبلیغات

برنامه‌ی Android Pay به راحتی در دستگاه‌های هوشمند موبایلی راه‌اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. با این وجود که اندروید پی جایگزینی برای سیستم Google Wallet به شمار می‌رود، اما منجر به کنار رفتن این سیستم نخواهد شد. گوگل اعلام کرده که استفاده از سیستم پرداخت Google Wallet همچنان امکان‌پذیر خواهد بود. با استفاده از قابلیت Android Pay خریدهای In-App یا درون برنامه‌ای و همچنین خریدهای tap-to-pay امکان‌پذیر خواهند بود. این سیستم مانند قابلیت Apple Pay با استفاده از اتصال NFC فعالیت می‌کند و گوگل اعلام کرده که به زودی چیزی در حدود 700،000 مرکز خرده فروشی از این قابلیت،  پشتیبانی خواهند کرد.

قابلیت اندروید پی در دستگاه‌های هوشمندی که به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز هستند، امکان استفاده از این مزیت را می‌دهد که مانند سیستم Apple Pay به منظور انجام تراکنش از سنسور تشخیص اثر انگشت کاربر دستگاه اندرویدی خویش استفاده کنند. بنابراین تجربه‌ای مناسب برای طرفداران گوشی‌ هوشمند گلکسی اس 6 و اس اج سامسونگ ارائه شده است.

این مقاله همچنان در حال به روز رسانی است، با زومیت همراه باشید...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات