نتایج بنچمارک وان‌پلاس 2 فاش شد

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
از مدت‌‌ها پیش طرفداران وان‌پلاس منتظر ظهور ابر قدرتی دیگر هستند و روی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس 2 حساب ویژه­ای باز کرده‌اند و برای ظهور این ابر قدرت لحظه شماری می‌کنند. به تازگی رد پایی از این گوشی در پایگاه داده ابزار بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است که مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس را تا حدودی مشخص می‌سازد.
تبلیغات

در تصویر منتشر، نام مدل دستگاه وان پلاس یک عنوان شده است که با کمی دقت به مدل دستگاه و سایر مشخصات سخت‌افزاری متوجه خواهید شد که اطلاعات فاش شده‌ی منتسب به گوشی وان‌پلاس یک نیست. برد MSM8994 استفاده شده در این گوشی علاوه بر تایید شایعات قبلی، مجهز شدن این گوشی‌هوشمند به پردازنده اسنپ‌دراگون 810 را تایید می‌کند.

oneplus2 benchmark

در تصویر منتشر شده عنوان شده است که پردازنده وان پلاس 2 دارای 8 هسته بوده و فرکانس کاری آن 1.5 گیگاهرتز است! از دیگر مشخصات وان‌پلاس 2 می‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد. پیش‌ از این انتظار می‌رفت به دلیل معماری 64 بیتی پردازنده اسنپ‌دراگون 810، پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس به 4 گیگابایت فضای رم مجهز باشد.

همچنین گفته می‌شود در وان‌پلاس بعدی، خبری از توزیع سیانوژن نبوده و این کمپانی چینی به جای آن از سیستم‌عامل توسعه داده خودش به نام «اکسیژن» بهره خواهد گرفت. بنا به اخبار منتشر شده انتظار داریم پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس با قیمتی حدود 400 دلار اواخر سال 2015 رونمایی و به بازار عرضه شود.

به نظر شما آیا کمپانی چینی یکبار دیگر خواهد توانست سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را با چالش اساسی روبرو سازد و با آن‌ها رقابت کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات