زوم‌اَپ: میانبر اپلیکیشن‌ها روی صفحه‌ی نمایش با PinTasking Open Beta

یک‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
PinTasking Open Beta اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید میانبرهایی زیبا از اپلیکیشن‌های در حال اجرا را، به صفحه‌ی نمایش متصل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

PinTasking Open Beta به نوعی وظیفه‌ی انتقال بین برنامه‌ها را دارد با این تفاوت که بر خلاف دکمه‌ی اختصاصی Recent App که تمامی اپلیکیشن‌های باز شده را نمایش می‌دهد، در این اپلیکیشن تنها می‌توانید یک آیکون را به گوشه‌ی تصویر سنجاق کنید. به این معنا که بعد از ورود به محیط اپلیکیشن و مشخص کردن یک سوم سمت چپ صفحه‌ی نمایش، از این پس در هر برنامه‌ای که باشید، با کشیدن انگشت خود از سمت مشخص شده به پایین صفحه، یک برچسب کوچک از اپلیکیشن در حال اجرا، به سمت راست صفحه نمایش اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن، به سرعت به اپلیکیشن فعلی برخواهید گشت.

pin2

بگذارید با یک مثال این کاربرد را برای شما توضیح دهیم. تصور کنید که در حال گشت‌زنی در اینستاگرام خود هستید که پیامکی از دوست خود دریافت می‌کنید. در این هنگام می‌توانید انگشت خود را از سمت مشخص شده توسط PinTasking Open به پایین کشیده تا برنامه‌ی فعلی یعنی اینستاگرام، به صورت یک آیکون کوچک به تصویر گوشی شما سنجاق شود. سپس نوتیفیکیشن‌بار را پایین کشیده و روی پیامک دریافتی کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که در عین حال که به اپلیکیشن پیام‌رسان منتقل خواهید شد، آیکون کوچک ایسنتاگرام، در گوشه‌ی تصویر باقی مانده است. حال بعد از خواندن پیام، یا جواب دادن به آن، کافیست تا روی این آیکون کلیک کنید تا بلافاصله به اینستاگرام منتقل شوید. بعد از انجام اینکار، آیکون برنامه‌ی پیام‌رسان به صورت سنجاق شده و به جای آیکون اینستاگرام ظاهر می‌شود که در صورت دریافت پیامک دوباره، می‌توانید با کلیک روی آن کار را از همانجا که برنامه را ترک کرده‌اید، ادامه دهید. در کنار ویژگی اصلی این اپلیکیشن که سرعت عمل جابجایی بین اپلیکیشن‌ها است، معمولا اپلیکیشن‌های سنجاق شده، به صورت Running باقی خواهند ماند به این معنا که بعد از انجام کار در اپلیکیشن پیام‌رسان و مراجعه‌ی دوباره به اینستاگرام، این اپلیکیشن بارگذاری مجدد نخواهد شد و می‌توانید از همان بخش به مرور عکس‌ها ادامه دهید. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید ویدئوی زیر را نیز مشاهده کنید:

دانلود ویدئو

کارکرد این اپلیکیشن در اندروید 4.1 تا تا 4.4 بدون نیاز به روت، و در اندروید 5 نیز نیازمند روت خواهد بود. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات