گوشی اوپو R7 Plus با صفحه نمایش بدون حاشیه به زودی معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اوپو چندی پیش رندرهای گوشی R7 به همراه تاریخ رونمایی آن را گزارش کرده بود. حال اطلاعات دیگری از گوشی جدید اوپو با نام R7 پلاس به همراه صفحه نمایش بدون حاشیه آن منتشر شده است.
تبلیغات

تا به حال اخبار و شایعات مختلفی پیرامون گوشی R7 اوپو منتشر شده بود. حتی در بین بیشتر این اخبار، شاهد منتشر شدن تصاویر گوناگونی از گوشی R7 اوپو بودیم، اما خود کمپانی اوپو تاکنون هیچ اطلاعات و تصویر و ویدئوی رسمی از این گوشی منتشر نکرده بود که این شرکت چینی درنهایت یک پوستر تبلیغاتی را حدود چند هفته پیش منتشر کرده که در آن به تاریخ معرفی این گوشی اشاره شده بود.

شرکت اوپو تصمیم دارد گوشی R7 پلاس را به همراه گوشی R7 در تاریخ بیستم ماه مِی رونمایی کند. گوشی R7 پلاس برای اولین بار، در یک تبلیغ تلویزیونی شبکه‌های چینی نمایان شده که البته پیش از این مطبوعات خبر رونمایی آن را تایید کرده بودند. این گوشی از لحاظ ظاهری کمی باریک بوده و یک حسگر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. جنس بدنه‌ی R7 پلاس فلزی بوده که البته یک روکش شیشه‌ای 2.5D در جلوی آن نیز قرار دارد.

اگرچه هیچ یک از مشخصات این گوشی به طور رسمی تایید نشده اما بر اساس گزارش وب‌سایت GFXBench، گوشی R7 پلاس از مشخصات فنی دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795M با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی است؛ البته ۶ گیگا بایت از این فضا برای فایل‌های سیستمی اختصاص یافته است.

البته انتظار نمی‌رود این گوشی دارای دوربین دوگانه ۷ مگا پیکسلی باشد، در ع7وض احتمالا سنسور ۲۰.۷ پیکسلی برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است. اطلاعات تکمیلی در خصوص R7 پلاس، هنگام رونمایی رسمی آن در تاریخ بیستم مِی مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات